Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:31:24 GMT

بوفون: یوونتوس در تمام بازی ها یک هدف دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۹۷۰۶

بوفون: یوونتوس در تمام بازی ها یک هدف دارد

جیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس مدعی شد کسب پیروزی هدف این باشگاه در تمامی رقابت ها است.


به گزارش "ورزش سه"، دو تساوی متوالی در سری آ و در ادامه شکست خانگی در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد آندره پیرلو در همین شروع دوران مربیگری اش در یوونتوس شده است. بیانکونری امروز در سری آ به مصاف اسپزیا می رود و جیجی بوفون که در ترکیب ثابت بیانکونری قرار گرفته، تاکید یوونتوس باید استحکام خود را در این شرایط حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جیجی بوفون گفت: "هدف مطمئنا کسب پیروزی است و این باید همیشه باید هدف یوونتوس در تمام مسابقات باشد. می دانیم که به دلایل بسیاری در شرایط حساسی قرار داریم، اما باید با قدرت، شجاعت، میل به پیروزی و عزم راسخ سه امتیاز را بدست آورده و همچنین فوتبال خوبی بازی کنیم. مهمترین موضوع این است که استحکام خود را حفظ کرده و عملکرد خوبی داشته باشید.

 

اسپزیا به خوبی سازمان یافته بوده که در هر منطقه ای از زمین شما را تحت فشار قرار داده، سرعت بالایی دارند و بر اساس بزرگترین نقاط قوت شان بنا شده اند و ما باید مراقب این تیم باشیم.سبک فوتبال مورد نظر آندره پیرلو حالا در ذهن ما نهادینه شده است. او در مواجهه با لحظات حساس بسیار آرام عمل کرده و راه حل هایی برای بنا کردن هدفی مهم به ما می دهد."

یوونتوس بوفون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بوفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است

رئیس‌جمهور گفت: تمام همت مسئولان در دولت سیزدهم این است که طرح‌های استان سمنان آن‌طور که وعده داده شده است، اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان سمنان باشیم، سمنان استان مردمان متدین و استانی است که معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی افزود: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است. یادی می‌کنم از شهدای گران‌قدر استان سمنان و ادای احترام می‌کنم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و درود می‌فرستم به ارواح مطهر همه شهیدان، علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند.

وی افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است. ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم. در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم مصوب شد. گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن برداشته شد. اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل انجام شده است.

رئیس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مسئله مهم تأمین آب در سمنان شد، البته معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است. از همه مدیران استان شامل استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه فشرده سفر به استان سمنان گفت: به برخی شهرها خواهیم رفت و از شهروندان و مناطقی که نمی‌توانیم با آن‌ها دیدار داشته باشیم، عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 745654

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کالیاری 2-2 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است