Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:25:14 GMT

صدرنشینی با پیرمردی که هنوز قیچی می‌زند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۹۷۵۳

صدرنشینی با پیرمردی که هنوز قیچی می‌زند(عکس)

ظاهرا میلان قصد پایین آمدن از صدر جدول رده بندی سری آ را ندارد و شاگردان پیولی به دنبال حفظ جایگاهشان هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از دومین روز هفته ششم رقابت های سری آ ایتالیا، میلان در ورزشگاه داکیا آرنا مهمان اودینزه بود و به لطف جادوی پیرمرد تمام نشدنی خودش، توانست 3 امتیاز حساس را به دست آورد و همچنان صدرنشین فوتبال ایتالیا باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، ابتدا فرانک کسیه روی پاس خوب زلاتان ابراهیموویچ گل اول بازی را وارد دروازه خوان موسو کرد و سپس در آغاز نیمه دوم، الساندرو رومانیولی کاپیتان میلان بر روی ایگناسیو پوستو مرتکب خطای پنالتی شد که رودریگو دی پاول این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

 

 

 


در حالیکه بازی رو به پایان بود، ارسال آندره ربیچ با دفع ناقص مدافع اودینزه به زلاتان رسید و این پیرمرد تمام نشدنی و 39 ساله، با یک ضربه آکروبایتک و زیبا، توانست دروازه حریف را باز کند تا روسونری 3 امتیاز حساس و حیاتی را از داکیا آرنا به دست آورد و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم بخشد.


زلاتان که چند روز پیش و در دربی دلامادونینا نیز توانسته بود 2 بار دروازه اینترمیلان و سمیر هاندانوویچ را باز کند، در این فصل نقش مهم و کلیدی بر روی روند امتیاز گیری تیمش داشته و در 14 گلی که شاگردان استفانو پیولی در این فصل وارد دروازه رقبا کرده اند، ردپای زلاتان بر روی 8 مورد آن دیده می شود.

 

 

 


این هفتمین گل زلاتان در 4 دیداری است که در این فصل از سری آ برای میلان به میدان رفته است. ابراهیموویچ اکنون و در 39 سالگی خودش را به عنوان آقای گل فوتبال ایتالیا معرفی کرده است. اتفاق عجیبی که در میان سیل عظیمی از بازیکنان مدعی آقای گلی در ایتالیا رخ داده است.


میلان با این پیروزی 16 امتیازی شد و با 5 پیروزی از 6 دیدار و بدون شکست، یکه تاز فوتبال ایتالیا شده و خیل عظیمی از هواداران این تیم در سرتاسر دنیا پس از سالها ناکامی در فوتبال ایتالیا و اروپا، به بازگشت بهار این تیم امیدوار شده اند.

آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان زلاتان ابراهیموویچ فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس

جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود