Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان، امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: نزدیک به ۱۵ هزار نفر در استان قزوین به بیماری کرونا مبتلا شده اند و هشت هزار نفر هم مشکوک به کرونا هستند که تحت نظارت و مراقبت دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز تست و غربالگری در استان به ویژه در شهر قزوین با همکاری سپاه و تامین اجتماعی راه اندازی شده است که می تواند کمک زیادی را در زمینه کنترل شیوه بیماری کرونا داشته باشد.

این مسوول گفت: باید اقداماتی انجام شود تا بدین وسیله میزان بستری در بیمارستان ها کاهش و افراد مبتلا به کرونا در منزل نگهداری شوند تا بدین وسیله از مراجعه های بی مورد در مراکز درمانی جلوگیری شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین اضافه کرد: آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی سه موضوعی است که در دستور کار ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین قرار دارد و رسانه ها و صدا  و سیما برای اجرایی سازی این مهم اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

حبیبی گفت: اگر روند بازار، تالارها و رستوران ها در زمینه کنترل شیوع بیماری کرونا به همین شکل باشد با مشکلات بیشتری رو به رو خواهیم شد و سازمان صمت و اتاق اصناف باید توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تالارها و باشگاه های ورزشی از چهارشنبه باید تعطیل شود و نیروی انتظامی باید در این زمینه با جدیت برخورد کند.
این مسوول اضافه کرد: رعایت قرنطینه توسط افراد مبتلا به کرونا بسیار مهم است و این افراد حق بیرون آمدن و حضور در اجتماع را ندارد و در صورت رعایت نکردن مرتکب جرم خواهند شد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اطهار داشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی اگر کمتر از ۷۰ درصد باشد اثرگذاری خاصی ندارد و دستگاه هایی که رعایت دستورالعمل در آن‌ها  کمتر باشد توبیخ می شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین منوچهر حبیبی غربالگری کرونا معاون امنیتی سیاسی استاندار قزوین مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین

بارش شدید باران در برخی از استان‌ها مدارس را تعطیل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سامانه بارشی سیل آسا، مدارس کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر را امروز به تعطیلی کشاند. با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی فردا مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس ۲۹ فروردین

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روز ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند. در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی