Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در نامه‌ای خطاب به رئیس مجمع نمایندگان استان، پیرامون قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس نوشت: الحاقات قانون، موجب از بین رفتن کارایی مدارس و کاهش کیفیت آموزشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در نامه‌ای خطاب به احمد جباری، رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص تصویب قانون طرح الحاق تبصره ۱۱ به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی نوشت: این الحاقات، جز از بین رفتن کارایی مدارس و کاهش کیفیت آموزشی چیزی در پی دارد؟

در این نامه آمده است:
مگر سال ۱۳۸۸ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش تصویب نگردید که به موجب آن چندین هزار نفر استخدام وزارت آموزش و پرورش در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چرا باید این موضوع همچنان ادامه داشته باشد و اخیرا شاهد شنیده شدن الحاقی دیگر بر این قانون شویم.
چرا باید معلم که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افسران سپاه پیشرفت کشوراند باید از راه‌های غیر اصولی و خلاف سیاست‌های کلی و همچنین برخلاف سند تحول بنیادین وارد سیستم آموزشی شوند؟ چرا باید این الحاقات در جهت تضعیف دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و نادیده گرفتن سند تحول بنیادین که بقای سیستم آموزشی کشور است، باشد؟
مگر مقام معظم رهبری بار‌ها نفرمودند که جذب معلم باید خارج از این دو دانشگاه (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی) نباشد.
این الحاقات جز پیامد‌های بدی که از بین رفتن کارایی مدارس و کاهش کیفیت آموزشی را در پی خواهد داشت، چیزی در پی دارد؟

ضمنا؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان آماده هر نوع خدمت رسانی در قالب کارگروه به نمایندگان محترم پیرامون مسائل آموزش و پرورش می‌باشد و تصمیم دارد بستری را فراهم آورد که ارتباط مستقیم با نمایندگان را داشته باشد.

با توجه به موضوع کمبود نیرو در سیستم آموزشی امید است با دید کلی و بررسی کارشناسی شده و ساز و کار‌های درست در امر تامین نیرو گام نهاد شود و همچنین به بیانات مقام معظم رهبری نیز اهتمام ورزیده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی هرمزگان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان مجلس شورای اسلامی استخدام حق التدریسی ها معلمان حق التدریس کاهش کیفیت آموزشی قانون تعیین تکلیف دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان و حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید،  سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس 6 ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

پرداخت حقوق زمستان 1402 معلمان حق‌‌التدریس به‌زودی

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ماه 1402 پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی مانده حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت