Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: از فردا دوشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه اعمال محدودیت ورود و خروج اعمال می‌شود همچنین افرادی که به اخطار و تذکرات پلیس توجه نکنند و بخواهند از شهر خارج شوند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب درویشی در گفت‌وگو با خبر شبانگاهی شبکه اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ۲۵ مرکز استان در کشور از جمله شهرستان اصفهان که وضعیت قرمز دارند، از فردا دوشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه اعمال محدودیت ورود و خروج به استان‌های اعلام شده را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خودروهایی که پلاک بومی اصفهان هستند اجازه خروج از استان را ندارند و همچنین خودروها با پلاک غیربومی نیز اجازه ورود به اصفهان را نخواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که به اخطار و تذکرات پلیس توجه نکنند و بخواهند از شهر خارج شوند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم باید همکاری کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم، اصناف، مراکز جمعیتی و اقتصادی نیز باید محدودیت‌ها را رعایت کنند و توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند، چرا که اگر رعایت‌ها ضعیف باشد شیوع بیماری شدت خواهد گرفت.

کد خبر 453035

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اعمال محدودیت ها محدودیت های کرونایی محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور محدودیت کرونا محدودیت سفرهای برون شهری محدودیت های شدید کرونایی محدودیت تردد محدودیت کرونایی کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا پیشگیری از کرونا کرونا در ایران کرونا در اصفهان ویروس کرونا مقابله با شیوع کرونا ستاد مبارزه با کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ سید علی آسیایی، رئیس پلیس راهور استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، محدودیت های ترافیکی در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش.

سرهنگ آسیایی گفت: شهروندان و رانندگان می توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و... استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹فروردین آغاز و تا پایان مراسم ( حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست: ضمن رعایت محدودیت های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895896

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد