Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@10:09:50 GMT

نادر دست نشان سرمربی رایکای بابل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۱۴۵۳

دست نشان هدایت یک تیم دسته اولی دیگر را بر عهده گرفت.

نادر دست‌نشان پس از توافق با مدیران باشگاه رایکای بابل، قرارداد یک ساله‌ای با این باشگاه امضا کرد و هدایت تیم فوتبال رایکا را بر عهده گرفت.

به گزارش طرفداری، دست‌نشان پیش‌تر به همراه تیم‌های مس کرمان، استیل آذین، نفت تهران و صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایکا در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال، میزبان استقلال ملاثانی خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت خالیِ پرشور

  انتخاب سرمربی بعدی برای تراکتور کارخیلی سختی است.فعلا محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده است اما برخی می‌گویند اوحتی درحدموقت هم نیست وفقط بازیکنان راتمرین می‌دهد.اما برنامه‌هاورویاهای باشگاه تبریزی مثل همیشه بزرگ‌و پرهزینه است. بعدازجدایی پاکوخمس اخبارمختلفی به گوش می‌رسدکه تحقق هریک ازآنها یکی ازبمب‌های فصل کنونی خواهد بود. 
     
خبری از یحیی و فرهاد نیست
یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان دو سرمربی بدون تیم، جزو چهره‌های جذاب مطرح شده برای هدایت تراکتور بودند. باوجود شایعات مطرح شده، گل‌محمدی همان‌طورکه نتوانست هدایت فولاد خوزستان رابرعهده بگیرد، درمقطع کنونی امکان فعالیت در تیم تراکتور راهم ندارد وبحث حضور او درتیم تبریزی تایید نمی‌شودو گویا او تا پایان فصل هدایت تیم جدیدی رابرعهده نخواهد گرفت. ضمن آن‌که فرهاد مجیدی هم درمقطع کنونی تمایلی به حضور دوباره درفوتبال ایران ندارد ومشغول رایزنی با مسئولان یک تیم دیگر اماراتی است و احتمالا به‌زودی از مقصد بعدی مجیدی رونمایی خواهد شد اماآنچه مشخص است این‌که او اکنون در نقش سرمربی تراکتور به چرخه سرمربیان لیگ‌برتری باز نخواهد گشت.
     
دقیقی، گزینه محبوب زنوزی
در این میان، برخی گمانه‌زنی‌ها از مطرح شدن نام سعید دقیقی، سرمربی جوان تیم شمس آذر قزوین حکایت می‌کند. دقیقی که سابقه بازی در تراکتور را دارد و از محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران تبریزی برخوردار است، دردو فصل اخیر در تیم شمس‌آذر قزوین عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته و مدیران باشگاه تراکتور علاقه زیادی به استخدام این سرمربی جوان دارند. در فاصله ۷ هفته مانده به پایان فصل، تراکتوری‌ها امیدوارند با پیشنهاد وسوسه‌انگیز بتوانند رضایت‌نامه دقیقی را از تیم شمس‌آذر دریافت کنند و او را در کسوت سرمربی جدید تیم‌شان معرفی کنند.حتی اگر درمقطع فعلی امکان انتقال دقیقی به تبریز نباشد، او گزینه اول محمدرضا زنوزی برای هدایت تراکتور در فصل آینده محسوب می‌شود.
     
یک گزینه عجیب 
فیروز کریمی عجیب‌ترین نام مطرح شده برای هدایت تراکتور تبریز است.کریمی که دوستی دیرینه‌ای بامحمدرضا زنوزی دارد، در فصل اخیر بدون تیم بوده اما گفته می‌شود اگر شرایط تراکتور باهدایت محمد نصرتی خوب پیش نرود و سرخ‌پوشان تبریزی در زمینه استخدام سعید دقیقی هم ناکام باشند، در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم احتمال حضور کریمی روی نیمکت تراکتوری‌ها دور از ذهن نیست و نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تراکتور در روزهای پایانی فصل جاری مطرح است!

ابهام مربی خارجی 
هربارصحبت ازنیمکت تراکتور می‌شود، باید منتظرمطرح شدن نام مربیان سرشناس خارجی نیزباشیم.محمدرضا زنوزی در دوران ‌مالکیت خود بر تراکتور، سرمربیان نام‌آشنای خارجی را به تبریز آورده؛ ازجان توشاک و ژرژ لیکنز تاقربان بردیف و پاکو خمس. در این میان، برخی منابع خبری نام یک سرمربی سرشناس خارجی را مطرح کرده‌اند.گفته می‌شود دراگان اسکوچیچ مهم‌ترین و شاید بتوان گفت تنها گزینه خارجی مدیران تیم تبریزی است.اسکوچیچ درحال حاضر سرمربی تیم ملی امیدهای کرواسی است. بعد از برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم‌ملی ایران، نام این مربی کروات بارها به عنوان گزینه مدنظر تیم‌های ایرانی مطرح شد. با این حال او تاکنون راضی به بازگشت به فوتبال ایران نشده است.درصورتی که اسکوچیچ راضی به قبول هدایت تراکتور نشود، به نظر می‌رسد این تیم دیگر به فکر جذب مربی خارجی نباشد.این تیم اکنون شاید با بهترین مربیان جهان هم نتواندحتی به صدر هم نزدیک شود.سرنوشت حسرت بارسال‌های گذشته گویا بازهم درانتظارتراکتور است.تراکتوردرهفته‌های منتهی به لیگ‌برتر این فصل درشرایط سختی قرار گرفت. ازدست دادن کورس قهرمانی و پاکو خمس قطعا روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار است. 

دیگر خبرها

  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران