Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام در آستانه ۱۳ آبان یک پویش تولید محتوا ذیل دو کلیدواژه #سراب_آمریکا و #AmericanDelusion راه‌اندازی کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام در آستانه ۱۳ آبان یک پویش تولید محتوا ذیل دو کلیدواژه #سراب_آمریکا و #AmericanDelusion راه‌اندازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پویش ابعاد مختلف جنایتهای آمریکا، اوضاع بحران زده و رو به افول آمریکا، تاریخچه خلف وعده های مکرر آمریکا در معاهدات جهانی، ضرورت اتکا به توان داخلی به جای امید بستن به سراب آمریکا و ... از سوی کاربران تبیین شده است.

داده کاوی ها نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت گذشته با انتشار بیش از ۱۴۰,۰۰۰ محتوا در توئیتر، این پویش داغ ترین سوژه توئیتر فارسی شده؛ همچنین بیش از ۲۰ هزار محتوای اینستاگرامی در این پویش تولیدشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سراب آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پویش «کابوسِت منم» از نوجوانان ایرانی خواسته شده است که اگر امکان تماس تصویری با کابینه رژیم صهیونیستی را داشتید، چه پیامی می دادید؟
مخاطبان می توانند پیام تصویری خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی برای شبکه یک سیما ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود