Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، لیگ برتر فوتسال قرار بود از اول آبان برگزار شود و تیم‌های لیگ برتری برای حضوری قدرتمند در لیگ کار خود را آغاز کردند؛ اما شرایط ویروس کرونا در کشور به گونه‌ای رقم خورد که برگزاری لیگ در هاله‌‌‌‌‌‌ای از ابهام قرار گرفته و تا به امروز زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی از تیم‌هایی که خود را آماده حضور در لیگ برتر کرده تیم فوتسال راگای تهران است. این تیم، سال گذشته از لیگ دسته اول شروع کرد و با صعود به فینال و کسب عنوان قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد.

مدیران این باشگاه در اولین اقدام از تغییر نام فودکا به راگا خبر دادند و در ادامه با محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی برای هدایت تیم‌‌‌شان به توافق رسیدند.

در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی همچون حمیدرضا ره انجام، میلاد قنبرزاده، میثم نوری، مجید حاجی بنده،  مرتضی فراهانی، مجتبی نصیری نیا و علی ابراهیمی به این تیم پیوستند و قرارداد موسی حسندوست، حسن احمدی، محمدرضا محبی، محمد اسدشیر،  مهدی اسدشیر، مرتضی فرزانیان و علی علیمرادی بازیکنان فصل قبل خود را تمدید کردند.

شاگردان کشاورز در پیش فصل لیگ برتر در دیداری دوستانه به مصاف مقاومت البرز رفتند که این دیدار نیمه تمام ماند و در ادامه کراپ الوند را ۲ بر یک شکست دادند و مقابل سبحان گرمسار و زندی بتن کلاردشت با نتایج ۵ بر یک و ۶ بر یک به برتری دست یافتند.

راگا با تیم های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، ایمان شیراز، هایپرشهر اصفهان در گروه دوم مسابقات قرار دارد که در بازی نخست میهمان هایپرشهر می‌باشد.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر با کشاورز و شاگردانش چه عملکردی خواهند داشت، آیا آنها می‌توانند در اولین تجربه لیگ برتری خود به مرحله دوم صعود کنند، هدفی که امیدزیادی به آن بسته‌اند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ملی فوتسال تهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085827

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد