Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن سهمیه کود اوره که برای سال جاری تعیین شده، تاکنون حدود یک میلیون و ۱۷۵ هزار تن تامین شده است.

«حمید رسولی» افزود: توزیع کود اوره به صورت منظم در سراسر کشور در جریان است و در حال حاضر هیچگونه کمبودی از نظر کودهای فسفاته و پتاسه در کشور نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهارداشت: از حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن سهمیه کود اوره که توسط وزارت جهاد کشاورزی برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ابلاغ شده است، تاکنون حدود یک میلیون و ۱۷۵ هزار تن - معادل ۶۵ درصد - تامین شده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد و نسبت به میانگین ده ساله ۴۳ درصد افزایش داشته است.
رسولی ادامه داد: از یک میلیون و ۱۷۵ هزار تن انواع کودهای یارانه ای تدارک شده از ابتدای سال ۹۹، مقدار یک میلیون و ۲۹۵ هزار تن جهت توزیع به استان های سراسر کشور تحویل شده است؛ بنابراین با توجه به اقدامات به عمل آمده، هیچ گونه نگرانی از بابت ذخیره انواع کود و توزیع آن در استان ها وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در خصوص وضعیت توزیع کودهای فسفاته و پتاسه گفت: مطابق برنامه هم اکنون مقدار ۴۰ هزار تن کود فسفاته در کارگزاری های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر کشور موجود و جهت خرید در دسترس کشاورزان قرار دارد و مقدار ۹۱ هزار تن کود فسفاته نیز در بنادر موجود است.
رسولی افزود: در خصوص کودهای پتاسه وضعیت مناسبی داریم و هم اکنون مقدار ۴۸ هزارتن کودهای پتاسه در استان ها در دسترس کشاورزان است.

برچسب ها: کشاورزی ، کود ، اوره لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KcN

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کشاورزی کود اوره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی حدود یک میلیون تن کود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در سومین جلسه شورای مسکن امسال با اشاره به اینکه هر ماه باید هزار مسکن تحویل متقاضیان شود، افزود: جلسات منظمی با حضور مسئولان مربوطه شکل گیرد تا زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز واحدهای آماده نهضت ملی مسکن سبب تاخیر در تحویل نشود.

استاندار در ادامه به جایگاه مناسب استان قم در خصوص نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روند پیشرفت باید امسال تسریع شود تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

وی به تورم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل عمده تورم استان قم در ماه گذشته تورم مسکن بوده که عملکرد در این زمینه مناسب نبوده است.

استاندار گفت: تحویل سریع مسکن‌ها سبب کاهش تقاضا و کاهش نرخ مسکن می‌شود که در کلان نرخ تورم را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق هرچه سریع‌تر واحدها به متقاضیان تحویل شود تا نیاز جامعه به مسکن کاهش یابد.

در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن گزارشی از روند پیشرفت طرح‌ها ارائه کردند.

در پایان جلسه ۳۰۰ سند زمین‌های نهضت ملی مسکن شهر سلفچگان به مساحت ۸۰ هکتار که به همت اداره کل ثبت اسناد تنظیم شده بود به بنیاد مسکن تحویل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان پلدشت در سال ۱۴۰۲
  • مصرف کود‌های یارانه‌ای در قم افزایش می‌یابد
  • جزییات یارانه حمایتی کودکان دچار سوء تغذیه / احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی»
  • احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» / جزئیات یارانه حمایتی کودکان دچار سوء تغذیه
  • تامین ۱۹۶ هزار و ۴۲۰ تن سهمیه کود‌های شیمیایی درخراسان رضوی
  • جزییات یارانه حمایتی کودکان دچار سوء تغذیه
  • احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» / جزییات یارانه حمایتی کودکان دچار سوء تغذیه
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد