Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دارندگان مدال های نقره و برنز داخل المپیادهای دانش‌آموزی واجد شرایط استفاده از «آئین‌ نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره ۲۱/۷۷۸۹۷ تاریخ ۵ مرداد ۹۳ مصوب شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» درصورتی‌ که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده باشند، می توانند تا ساعت ۲۴ امروز ۱۲ آبان ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب ۵ کدرشته ‌محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ (دفترچه شماره ۲) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق ماده ۲ آیین‌نامه یادشده حداکثر ۱۰ درصد ظرفیت هر کدرشته ‌محل به حائزین شرایط این آیین ‌نامه اعم از دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویان نمونه کشوری در دوره کاردانی، رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره جوان خوارزمی در دوره‌های دانش آموزی یا کاردانی و دانش آموخته رتبه اول دوره کاردانی به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم اختصاص می‌یابد.

برای دارندگان نشان‌ های طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی طبق ابلاغیه شماره ۲/۲۱/۶۵۶۶۴ تاریخ ۷ تیر ۹۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۸۰ درصد و برای سایرین ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در هر کدرشته محل اختصاص می یابد.

سازمان سنجش آموزش کشور براساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان نسبت به معرفی آن‌ها در ظرفیت تخصیصی اقدام می ‌کند.

در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی داوطلبان و خانواده ها و برای ارائه خدمات سریع‌تر و دقیق‌تر سازمان سنجش به تمامی متقاضیان، ضمن عذرخواهی از داوطلبان، امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد و بررسی و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

داوطلبان می توانند سوالات خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org مطرح کنند.

صرفا داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده اند و دارنده مدال نقره و برنز داخل المپیاد دانش آموزی سال ۱۳۹۹ بوده اند، می توانند انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با استفاده از شماره پرونده یا داوطلبی، شماره شناسنامه و شماره ملی وارد سایت سنجش شوند و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

کد خبر 5062015

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور 99 انتخاب رشته المپیاد علمی استعداد درخشان مدال برنز مدال نقره توهین به پیامبر ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه ها دوره دکتری وام دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های ایران دانش آموزی انتخاب رشته نقره و برنز سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد

به گزارش خبرنگار مهر، مهران باهری، ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: تقدیر از خدمات ارزنده فرهنگیان، ارتقا سواد رسانه‌ای دانش آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی توسط دانش آموزان، شناخت توانمندی‌های دانش آموزان و ایجاد ارتباط مؤثر و اثربخش بین اولیا و دانش آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان از مهمترین اهداف راه اندازی پویش عطر اردیبهشت می‌باشد.

وی، با بیان اینکه دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی می‌توانند در پویش عطر اردیبهشت شرکت کنند گفت: دانش آموزان می‌توانند مراتب سپاس خود از معلمان را در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه‌ای در قالب (word) به پیام رسان شاد به شماره ۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱ تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری ارسال کنند.

وی افزود: به ۳۰ اثر برتر پویش استانی دانش آموزی عطر اردیبهشت ۳ جوایز نقدی و لوح سپاس اهدا می‌شود.

کد خبر 6084548

دیگر خبرها

  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد