Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «مرد شش میلیون دلاری» به کارگردانی تراویس نایت که نزدیک به دو سال از نخستین اخبار ساختش می گذرد همچنان با مشکلات فراوانی برای کلید زدن پروژه روبرو است.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «مرد شش میلیون دلاری» به کارگردانی تراویس نایت که نزدیک به دو سال از نخستین اخبار ساختش می گذرد همچنان با مشکلات فراوانی برای کلید زدن پروژه روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم در ابتدا با نبود کارگردان روبرو بود، پیدا کردن کارگردان برای این فیلم به تهیه کنندگی «مارک ولبرگ» چالشی بود که در انتها به «تراویس نایت» ختم شد، بعد از مشکلات تعیین بودجه پروژه را به تعویق انداخت و حالا کرونا دست و پای سازندگان برای کلید زدن پروژه را بسته است. 

داستان فیلم زندگی فضانوردی به نام استیو آستین را دنبال می‌کند که از نظر جسمانی تقویت می‌شود و بعد از اینکه سفینه‌اش با مشکل فرود می‌آید، با مرگ دست و پنچه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

این فیلم دربارهٔ فضانوردی به نام استیو آستین است که در یکی از مأموریت‌ها و در حال آزمایش یک فضاپیما سقوط می‌کند و به کما می‌رود و چشم راست، دست راست و هردو پای او به‌شدت آسیب می‌بینند، طوری که تقریباً از بین می‌روند.

دانشمندان، طی یک عمل جراحی سرّی، دست‌ها و پاهای او را با اعضای مصنوعی مکانیکی عوض می‌کنند و حتی یکی از چشم‌هایش را به‌صورت مصنوعی کار می‌گذارند. بدین ترتیب، «استیو» دارای قدرت فوق‌العادهٔ فرا انسانی می‌شود.

نسخه سریالی «مرد شش میلیون دلاری» سالها پیش از جمله آثار پرطرفدار تلویزیون بود. این مجموعه تلویزیونی، با دوبلهٔ فارسی از تلویزیون ایران پخش شد و طرفداران فراوانی به‌ویژه بین جوانان داشت، به‌طوری‌که درهنگام پخش این سریال خیابان‌ها خلوت می‌شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تراویس نایت مرد شش میلیون دلاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا مرد شش میلیون دلاری مرد شش میلیون دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!

به گزارش ورزش سه، رکورد فوق‌العاده ذوب آهن و 11 بازی بدون شکست آنها در دیدار معوقه مقابل سپاهان به پایان رسید و این تیم در دوازدهمین مسابقه خود در خارج از ورزشگاه فولاد شهر بلاخره شکست خورد.

ذوب آهن پیش از این مسابقه شش پیروزی و پنج تساوی در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده بود و با 23 امتیاز در صدر جدول تیم‌های مهمان جدول حضور داشت و حتی با این شکست هم همچنان در صدرجدول حضور دارد و پس از آنها استقلال با 21 امتیاز حضور دارد.

شاگردان محمد ربیعی عملکرد خوبی در بازی‌های خارج از خانه داشتند اما در بازی‌های خانگی فقط یک پیروزی به دست آورده بودند و با یک تساوی و هفت شکست پس از صنعت نفت دومین تیم ضعیف در بازی‌های خانگی بودند.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که ذوب‌آهن بازی خارج از خانه‌ای که شکست خورد هم یک بازی شبه خانگی بود و در شهر اصفهان مقابل همشهری خود برگزار کرد و یک شکست دیگر در اصفهان تجربه کرد، با این نتیجه آنها در اصفهان هفتمین شکست فصل را تجربه کردند تا بازهم در شهر خودشان موفق عمل نکنند و نتیجه ضعیفی کسب کنند.

این یکی از اتفاقات عجیب است که در فوتبال ایران رقم می‌خورد، ذوب آهن در فصل جاری فشار زیادی از سمت هواداران تحمل نمی‌کردند و حتی تا چند هفته قبل مورد حمایت هواداران هم قرار داشتند اما علت فشاری که این تیم در بازی‌های داخل استان اصفهان تحمل می‌کند به چه علت است مشخص نیست، شاید آنها با توجه به نتایجی که کسب کردند فاکتور روحی روانی روی نتایجشان تاثیردارد و شکست ناپذیری که در بازی‌های خارج خانه داشتند به آنها اعتماد به نفس بیشتری در این مسابقات داده بود.

ذوب آهن یکشنبه هفته آینده دوم اردیبهشت به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و یک بازی خانگی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت و پس از هفته‌ها به دنبال کسب پیروزی در اصفهان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رونمایی از کمربندهای تگ تیم جدید در ماندی نایت راء توسط تریپل اچ / فیلم WWE
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • گزارش ماندی نایت راو 15 آوریل؛ قهرمان جهان کمربندش را تحویل داد/ اخبار WWE