Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در صورتی‌که پروژه‌های جهش تولید در این استان به خوبی هدایت و به سرانجام برسد، زمینه ایجاد 20 هزار فرصت شغلی فراهم می‌شود و بکارگیری مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نیز در این طرح‌ها در اولویت خواهد بود.
.به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان محمدرضا یوسفی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، امسال از پروژه‌های جهش تولید، دو پروژه پیشنهادی در قالب تعاونی است که مقدمات اولیه آنها در حال فراهم شدن است و هم اکنون پیگیر مجوزها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیشنهاد اول ایجاد یک شهرک خودرویی متشکل از شرکت‌های قطعه ساز در قالب تعاونی با همکاری دانشگاه علم و صنعت است.
یوسفیعنوان کرد: پیشنهاد دوم نیز طرح دهکده لجستیک با استفاده از ظرفیتتعاونی‌های استان در قالب کنسرسیوم است که ظرفیت ایجاد 10هزار فرصت شغلی درآن فراهم می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: افتخاری که از تحقق پروژه‌های جهش تولید نصیب این استان می‌شود این است که برای اولین بار چنین طرح‌هایی در قالب تعاونی در شمال غرب کشور اجرایی می‌شود.
وی افزود: در صورتی‌که پروژه‌های جهش تولیددر این استان به خوبی هدایت و به سرانجام برسد زمینه ایجاد 20 هزار فرصتشغل فراهم می‌شود و به کار گماری مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز در اینطرح‌ها در اولویت خواهد بود.
یوسفی بهدستاوردهای حوزه تعاون در استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته تحقق 100درصدی برنامه‌های عملیاتی در حوزه تعاون در استان را شاهد بودیم که حتی دربرخی موارد ابلاغی نیز عملکرد بیشتر از حد انتظار ثبت شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه های جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با بهره‌برداری از باغ ایرانی در درگاه غربی و جنوب‌غربی شیراز یک فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مصطفی کیانی‌رحیمی در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی باغ ایرانی در منطقه چهار شیراز، اظهار کرد: با توجه به تقاضای شهروندان ساکن در آن محل مبنی بر ایجاد فضای باز عمومی، با در نظر گرفتن نیاز ساکنان منطقه تصمیم بر تملک و احداث باغ ایرانی گرفته شد که پس از طراحی و تصویب طرح در اداره مطالعات و طراحی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری پروژه وارد فاز عملیاتی شد.

وی افزود: باغ ایرانی که در بولوار امیرکبیر و در محدوده شهرداری منطقه ۴ شیراز واقع شده است از دهه ۴۰ شمسی به صورت باغ مشجر بود و اقدامات نوسازی ضلع شرقی و جنوبی آن در سال‌های گذشته منجر به افزایش تراکم جمعیت منطقه شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: این باغ با وسعت ۱۰ هکتار یک گنجینه فاخر کهن و مهم اکولوژیکی به واسطه درختان کهنسال از دو گونه مثمر و زینتی است که مدیریت شهری وظیفه صیانت از این میراث کهن را دارد.

کیانی‌رحیمی از پیشرفت این پروژه در زمان کوتاهی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه تجمیعی از سنت و تجدد است و در آن آئین‌ها و چهارباغ‌های ایرانی اسلامی با استفاده از عناصر جدید معماری و شهرسازی پیاده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه به دلیل بخشی از نیازمندی‌ها مدتی متوقف مانده بود، خاطرنشان کرد: با توجه ویژه شهردار مبنی بر اختصاص منابع، پروژه فعال‌تر از قبل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این پروژه در درگاه غربی و جنوب‌غربی شیراز، میزبان زوار سومین حرم اهل‌بیت (ع) و مهمانان جنوب کشور قرار دارد، ادامه داد: با تخصیص منابع می‌توان ظرفیت‌های بالقوه این پهنه عظیم گردشگری را به فعل تبدیل و با فراهم‌سازی بستر کامل گردشگری، تصویر زیبایی در این جغرافیای شهری ترسیم کرد.

کیانی‌رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد: این پروژه در راستای افزایش سرانه فضای سبز و حراست از باغات شهری با پوشش درختان مثمر در مساحت ۱۰ هکتار و با بودجه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان طی سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 746184

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • وقت حضور لشگر صدهزارتایی تعاونی ها در میدان است
  • تعاونی با عطر مادرانه
  • با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود