Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:35:53 GMT

غفلت شهرداری از آماده‌سازی تهران در هفته وحدت

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۴۸۸۰

غفلت شهرداری از آماده‌سازی تهران در هفته وحدت

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: در سه سال گذشته شهرداری تهران در راستای آماده‌سازی و فضاسازی شهر در مناسبت‌های ملی و مذهبی کوتاهی کرده و از این موضوع غافل بوده و همین امر موجب گلایه شهروندان، خانواده شهدا، جانبازان است. - اخبار اجتماعی -

 حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی اجتماعی خبرگزاری تسنیم ضمن انتقاد از عدم توجه مدیریت شهری به آئین‌های مذهبی و ملی در پایتخت اظهار کرد: متأسفانه در این دوره شهرداری تهران در مناسبت‌های مذهبی و ملی هیچ عنایتی را به فضاسازی پایتخت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متأسفانه چندی پیش نیز آقای حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در صحن شورا اذعان کردند که چنین کارهایی وظیفه شهرداری نیست و این سوال مطرح می‌شود چه نهاد و ارگانی باید در این زمینه اقدام کند!

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: حتی اگر قبول کنیم که شهرداری هیچ وظیفه‌ای را در ارتباط با فضاسازی و آماده‌سازی پایتخت در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی ندارد از گذشته این رویه بوده که پایتخت در چنین مناسبت‌هایی توسط شهرداری آماده می‌شد و قاعدتاً در این دوره نیز دوستان باید این رویه را ادامه می‌دادند.

ناصحی گفت: در سه سال گذشته شهرداری تهران در راستای آماده‌سازی و فضاسازی پایتخت در مناسبت‌های ملی و مذهبی کوتاهی کرده و از این موضوع غافل بوده و همین امر موجب گلایه شهروندان، خانواده شهدا، جانبازان  است.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهرداری تهران در هفته وحدت هیچ اقدامی را برای نصب بنر در ارتباط با هفته وحدت در پایتخت نکرده است گفت: چنین اتفاقات ناخوشایندی مردم را گله‌مند کرده است و با توجه به شرایط فعلی چنین کارهایی می‌توانست مردم را خوشحال و خشنود کند.

کمترین و بیشترین سرانه مصرف برق، گاز و آب در کدام مناطق شهرداری تهران بوده؟مستأجران شهرداری تهران از تخفیف اجاره‌بها بهره‌مند می‌شوندشهرداری تهران به وعده راه‌اندازی جمعه‌بازار صنایع دستی عمل نکرده استکارفرمایانی که حقوق نیروهای پیمانکار شهرداری را پرداخت نمی‌کنند باید در لیست سیاه قرار بگیرند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهرداری تهران شورای شهر تهران آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۶ شهرداری تهران، بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی و توسعه حمل و نقل پاک در سطح منطقه تاکید داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندیزاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

شهریار افندیزاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۶ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و عملکرد فرا منطقه‌ای و همچنین تمرکز مراکز مهم آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی، این منطقه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه حمل و نقل عمومی، راه‌اندازی ۳ جایگاه سوخت کوچک مقیاس، نصب سازه‌های ترافیکی (دروازه‌ای و صلیبی)، ۲۰۰ پنل دیوار صوتی در بزرگراه کردستان، اجرای بیش از ۳۴ کیلومتر گاردریل و ۵ کیلومتر حفاظ طولی میانی، ۱۴۷ متر حفاظ بتنی طولی، نصب ۴۸۸ تابلو ترافیکی، احداث ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۶ در حوزه حمل و نقل می‌باشد.


افندیزاده با اشاره به وجود بزرگترین پایانه مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا گردد، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهرداری منطقه ۶ خواست تا گزارشی از مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، مکان‌یابی مسیر‌های قابل توسعه در استفاده از دوچرخه و اسکوتر در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

افندیزاده همچنین با عنایت به وجود خوابگاه دانشجویان در محدوده خیابان کارگر شمالی و دانشگاه تهران در محدوده میدان انقلاب اسلامی و همچنین وجود بوستان لاله، خواستار ارسال نیازمندی‌های این منطقه برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی شد تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت