Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل: سجاد پارسی با تاکید به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این دوره گفت : دروس تئوری این دوره ها بصورت مجازی و دروس عملی با رعایت فاصله اجتماعی در استادیوم تختی اردبیل برگزار خواهد شد 
وی گفت : دوره های مربیگری به دلیل شرایط کرونا فقط با حضور ۲۰ نفر از واجدین شرایط از سراسر کشور، شهرستانهای استان اردبیل در شهر اردبیل  برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارسی افزود : مدت دوره C آسیا ۱۳ روز از تاریخ ۱۴ آبان و دوره D آسیا بمدت یک هفته از تاریخ ۲۸ آبان ماه برگزار خواهد شد 

مسئول کمیته آموزش مربیان استان اردبیل گفت در پایان این دوره مربیانی که در آزمون عملی و تئوری نمره مدنظر را دریافت نمایید به مدرک مربیگری مربوطه  نائل خواهند شد و در صورت معرفی شدن (ریکامند) توسط مدرس می توانند بعد از گذشت ۳ سال میتوانند متقاضی دورهای بالاتر باشند.

46

کد خبر 1450466

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان

کلاس مربیگری بین المللی اسکی آلپاین از ۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت در پیست توچال برگزار شد و ۱۸ مربی به مدت یک هفته زیر نظر ایوانف بلغارستانی و محمد کیادربندسری آموزش دیدند. ​ - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم کلاس مربیگری بین المللی اسکی آلپاین با حضور ایوانف مدرس بلغارستانی از 27 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در پیست توچال برگزار شد. در این کلاس 18 مربی شرکت کردند و به مدت یک هفته زیر نظر ایوانف مدرس بلغارستانی و محمد کیادربندسری کمک مربی او آموزش دیدند.

عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در این باره گفت: پس از یک توقف نزدیک به یک دهه ای در برگزاری دوره‌های مربیگری اسکی در ایران از اسفند ماه سال 1402، فدراسیون اسکی اقدام به برگزاری دوره‌های بروز رسانی و ارتقای سطح مربیگری مربیان اسکی در ایران کرد. در این بین با دعوت از همه مربیان درجه دو و کسانی که علاقمند به ارتقای درجه دو به یک و ارتقای آن به دوره های مدرسی اسکی بودند، دعوت به عمل آمد. از طرف دیگر از ایوانف مربی بلغاری یکی از بهترین مربیان باتجربه برای آموزش این دوره دعوت کردیم. در زمان حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی اسکی ایران، بهترین اسکی بازان ایرانی زیر نظر وی آموزش دیدند و در رویدادهای مختلف باعث اتفاقات خوب و نتایج درخشان شدند.

وی افزود: این دوره در سه سطح برگزار شد. سطح اول بروز رسانی و ارتقای دانش و مهارت های روز مربیان درجه در یک بازه 10 روزه بود. بعد از آن ارتقای دوره مربیگری از 2 به یک انجام شد و این دوره با انجام آزمون های مختلف و کلاس های آموزشی در سطح مهارتی و دانش برگزار شد و زیر نظر مربی بین المللی افراد شایسته حائز مدارک مربیگری و ارتقا به سطوح بالاتر شدند.

رئیس فدراسیون اسکی عنوان کرد: دوره دیگر ارتقا مربیان درجه یک به سطح مدرسی بود. این دوره نسبت به سنوات گذشته با حضور نسل جدیدی اسکی بازان و جوانان برگزار شد و افراد جوان تحصیل کرده اسکی و قهرمانان نسل اسکی موفق شدند با گذراندن دوره های آموزشی مدرس بین المللی به بخش پایانی دوره آموزشی ارتقا به سطح مدرسی ورود کنند. پس از 20 روز برگزاری دوره مربیگری ارتقا به سطح مدرسی، در روزهای پایانی این دوره قرار داریم و بعد از آزمون نهایی نفراتی که به سطح مدرسی اسکی ارتقا می یابند مشخص می شوند.

نظریان ادامه داد: نگاه توسعه ای یکی از برنامه های فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در سال جدید ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان موجود در اسکی برای پیشبرد اهداف و بروز رسانی سطح مدیریت و مربیگری تیم های ملی و ورزشکاران و باشگاه ها است. بازه زمانی کلاس مربیگری یکماه اتفاق افتاد و ضمن اینکه اتفاق خیلی خوبی در این دوره افتاد بسیاری از جوانان نسل جدیدی که دارای سابقه حضور در تیم های ملی و بازی های المپیک، جهانی و آسیایی بودند، موفق شدند این دوره را به نحو مطلوب پیش ببرند. این موضوع افق و دورنمای خوب برای نسل جدید اسکی است و امیدوارم فدراسیون اسکی با استفاده از مربیان بین المللی برای بروز رسانی مربیان داخلی در رابطه با توسعه این رشته و دانش مربیان موجود در سطوح درجه سه و دو موفق عمل کند و بتوانیم هر سال به صورت بازآموزی با حضور مربیان بین المللی این دوره را برگزار کنیم.

نظریان گفت: سطح دانش و مهارت های برخی از مربیان قدیمی ما به واسطه عدم فعالیت یا به دلیل افزایش سن کاهش یافته بود که در این دوره نتایج آزمون ها مشخص کرد برخی از مربیان ما با وجود سابقه نسبتا خوبی که داشتند موفق به اخذ مجوز ورود به مرحله پایانی آزمون ها و دوره آموزشی مدرس بین المللی و حضور در کلاس های بین المللی نشدند. امیدوارم در دوره های بعد با وقتی که می گذارند و تلاشی که می کنند حضور یابند و با نشان دادن شایستگی خود به مدرسان بین المللی به درجه بالای مربیگری و مدرسی در اسکی برسند.

محمد میگونی رئیس کمیته آمورش فدراسیون نیز درباره برگزاری کلاس بین المللی مربیگری اسمی آلپاین، تصریح کرد: توجه رئیس فدراسیون به بحث آموزش اتفاق بسیار مهمی است و برگزاری چنین کلاس هایی نشان از اهمیت نظریان به نسل جوان اسکی دارد. به مدت دو سال است که مسئولیت کمیته آموزش فدراسیون اسکی را قبول کردم و قبل از آن نماینده فنی فدراسیون جهانی اسکی بودم. پس از بررسی ها متوجه شدیم بعد از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری با پیشکسوتان نیاز به حضور مدرسان جوان داریم و تصمیم گرفتیم تا از قهرمانان ملی دعوت کنیم که به رسته مدرسان جوان اسکی بپیوندند و جایگزین پیشکسوتان در دوره جدید مربیگری شوند.

وی افزود: هرچند پیشکسوتان جایگاه خود را به عنوان مدرس حفظ می کنند و از تعدادی از آنها در کمیته آموزش برای  برنامه ریزی استفاده می کنیم و مسائل عملیاتی را به قهرمانان اسکی آموزش می دهیم و در این زمینه از مدرس بلغاری که قبلا سرمربی تیم ملی اسکی ایران و مورد تایید فدراسیون جهانی بود، کمک گرفتیم. وی 10 سال است که مدرس جهانی است. این دوره مربیگری بسیار موفق بود و در این دوره علاقمندان زیادی شرکت کردند و همزمان یک دوره بروز رسانی توسط این مدرس برای مدرسانی که در گذشته وجود داشتند، برگزار کردیم و خوشبختانه اکثر مدرس ها در این دوره حضور یافتند. امروز هم روز آخر دوره مدرسی و امتحان پایانی این دوره است و بسیار دوره موفقی بود و صاحب نام ترین افراد اسکی ایران در این کلاس شرکت کردند.

رئیس کمیته آموزش اظهار داشت: افرادی که امسال آموزش دیدند، سال آینده هم آموزش می بینند. تکنیک اسکی هر سال تغییر می کند و به همین دلیل مربیان ما باید هر سال بروز رسانی شوند. ما این برنامه را هر سال اجرا می کنیم. برنامه های خود را در تمامی ورزش های زمستانی خواهیم داشت و مجددا اسکی ایران را بعد از چندین سال وقفه به دوران اوج خود می رسانیم و عباس نظریان نیز در این زمینه بسیار از ما حمایت می کند.

میگونی گفت: با توجه به ارتباطات خوبی که بین اسکی ایران و فدراسیون جهانی وجود دارد همواره این امکان وجود دارد تا مدرسان خوب خارجی به ایران بیاوریم. با توجه به وضعیت سخت اقتصادی اعزام مربیان به کلاس های مربیگری هزینه ای 10 تا 20 برابرب دارد و آوردن مدرس بروز و صاحب نام دنیا به ایران هزینه کمتری برای ما به دنبال خواهد داشت. ایوان از 18 سالگی دوره های آموزشی را برگزار کرده و مربی آموزش دهنده اسکی همگانی بوده و مدارس اسکی داشته است و بسیار مربی صاحب نامی است. وقتی ایوان 15 سال قبل به عنوان سرمربی تیم ملی ایران شد سطح اسکی ایران را بسیار بالا برد و در مسابقات قهرمانی جهان دو اسکی باز ما در بین 20 نفر اول دنیا قرعه کشی شدند و کشورهای دیگر تعجب کردند. دوست داریم از این مربیان در آینده استفاده کنیم و حتما استفاده خواهیم کرد.

مربی اسکی عنوان کرد: امسال هم کمیته آموزش در نظر داشت تا کلاس های مربیگری را برگزار کند و در آخرین مسابقه در پیست اسکی دربندسر نماینده فدراسیون جهانی حضور داشت و اعلام کرد که از مربی بلغاری به ایران دعوت شود تا کلاس های مربیگری بین المللی را برگزار کند.  

کیادربندسری خاطرنشان کرد: کلاس مربیگری بین المللی بیشتر بعد همگانی دارد تا قهرمانی. این مربیان از لحاظ همگانی می توانند به اسکی ایران کمک کنند. شاید این فرآیند زمان ببرد اما دوباره کیفیت اسکی ایران بالا خواهد رفت. اگر الان مدرس پرورش دهیم حتما باید هر سال یک دوره بازآموزی برگزار کنیم زیرا تکنیک های اسکی فرار هستند و باید هر سال بروز رسانی شوند تا سطح اسکی ایران بالا برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان