Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از آغاز پخش آیتم‌های ۶۰ قسمتی طنز فرهنگ شهروندی در برنامه تلویزیونی تبریزیم خبر داد.

سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل تهیه‌کننده این مجموعه طنز به کارگردانی شهاب عباسی است که در روزهای آتی به روی آنتن رفته و روزهای فرد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیتم‌های طنز در پایگاه خبری شهریار و صفحات مجازی آن نیز بارگذاری می‌شود.

وی با اشاره به محتوای آیتم آموزش شهروندی اظهار کرد: هر بخش از مجموعه طنز آموزش شهروندی سه الی پنج دقیقه است که به مفاهیمی چون حقوق شهروندی، تفکیک از مبدأ زباله‌ها، احترام به حقوق همسایگان، مسائل و مشکلات ارباب رجوع در ادارات، ساخت و ساز در حریم شهر، سد معبر و دیگر موضوعات شهری در قالب طنز می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مجموعه طنز آموزش شهروندی در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده که  نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را شهاب عباسی بر عهده داشته است.

سیامک فروغ، محسن بیژن‌پور، فرهاد تربتی، زیبا فرج‌اللهی، سودا برمایه، یونس باهنر (فوتبالیست) و جمعی از دانشجویان تئاتر دانشگاه نبی‌اکرم(ص) و هنرمندان رادیو تبریز در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند. طراح گریم این مجموعه بر عهده سیامک فروغ بوده و تصویربردار آن محمد جلیلی و تدوین آن توسط بهزاد شاهدی انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهر تبریز شهرداری تبریز فرهنگ شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه را از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ،مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود
  • روایت فانتزی از جنایات استعمار
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز