Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:32:27 GMT

چرا تیم فوتبال بانوان بوشهر به کنگان منتقل شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۵۱۴۷

چرا تیم فوتبال بانوان بوشهر به کنگان منتقل شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین محتشم در خصوص علت واگذاری امتیاز تیم بانوان بوشهر به کنگان اظهار داشت: توافق نامه‌ای در تاریخ 98/9/26 بین هیأت فوتبال استان بوشهر و باشگاه سینا بوشهر نوشته شد که تا پایان لیگ برتر بانوان اعتبار داشت. در بند 2 این توافق نامه آمده بود باشگاه سینا در پایان فصل هیچ ادعایی نسبت به امتیاز تیم در لیگ برتر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند 3 گفته شده حامی مالی این تیم (شرکت ساختمانی بناساز حافظ) هزینه پیش بینی شده بابت حفظ، نگهداری و شرکت در مسابقات را باید به حساب این تیم واریز کند تا توسط هیأت هزینه‌های جاری، قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

وی ادامه داد: در تاریخ 98/10/17 باشگاه سینا نامه‌ای خطاب به هیأت فوتبال می زند که به استناد مفاد مندرج در تفاهم نامه این باشگاه توان تیم داری و ادامه فعالیت در لیگ برتر بانوان را ندارد. مطابق آن بنده نامه ای خدمت جناب کشوری می زنم و اعلام می کنم از این پس این تیم تحت عنوان نماینده بوشهر و مورد حمایت هیأت فوتبال کار را ادامه می دهد. 

رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر در گفت‌وگو با رادیو روزش تصریح کرد: کلیه باشگاه‌ها باید دارای پروانه، اساسنامه و ثبت شده باشند. همچنین باید پروانه باشگاه تمدید شده باشد که تا امروز هیچ اقدامی نسبت به آن نشده، اساسنامه ندارد، ثبت شده نیست و هزینه‌ای که باید طبق بند 3 تفاهم نامه پرداخت می‌شد را پرداخت نکرده است. حالا دوستان به چه چیزی اعتراض دارند، بنده هم متوجه نمی شوم! آیا کار غیر قانونی انجام داده‌ام؟!

محتشم افزود: با توجه به اینکه هیأت فوتبال نمی‌تواند تیم داری کند، حتماً باید امتیاز تیم را در استان نگه می‌داشت که هیچ کس جز کنگان حاضر نشد این کار را انجام دهد. در نهایت مجبور شدیم امتیاز را به کنگان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال بانوان هیات فوتبال بوشهر محتشم هیأت فوتبال نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد