Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، طوفان های موسمی در نقاط مختلف دنیا مدام یکی پس از دیگری رخ می دهد. اکنون شرق آسیا و ایالات های مختلف آمریکا و البته فرانسه و مکزیک درگیر طوفان هستند.

آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین تصاویر ثبت شده از دور دنیاست.

 

 

لحظه دستگیری مردی که در جریان جشن هالووین در کبک کانادا دو نفر را کشت و پنج نفر با زخمی کرد

 

 

 

 

وزیر بهداشت ترکیه از پیرمرد 70 ساله نجات یافته از زلزله اخیر ازمیر ترکیه دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد 34 ساعت زیر آوار بود!

 

 

 

پادشاه تایلند و همسرش در یک مراسم سلطنتی در کاخ خود در بانکوک با سلطنت طلبان دیدار می کند. پادشاه تایلند در رابطه با تظاهرات سراسری ضددولتی و ضدسلطنتی در تایلند گفت که تایلند سرزمین صلح است

 

 

 

طوفان در مانیل پایتخت فیلیپین بار دیگر خرابی به بار آورد و مردم را به وحشت انداخت

 

 

در اوج انتخابات آمریکا ، اعتراض مردم پنسیلوانیا به قتل والتر والاس سیاه پوست به دست پلیس ادامه دارد

 

 

 

آخرین تلاش های بایدن در جریان رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا. او در میشیگان در حال سخنرانی برای طرفدارانش است

 

 

 

یک بیمار سالخورده کرونایی که در بیمارستانی در بلگراد پایتخت صربستان بستری شده است

 

 

 

 

خستگی یک پزشک در بیمارستان در پاریس. او در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان هر روز با بیماران بد حال سر و کار دارد

 

 

 

رستورانی در توکیو پایتخت ژاپن، رستورانی که خود را با شرایط کرونایی وفق داده است

 

 

 

تصویر ماهواره ای از طوفان زتا در خلیج مکزیک واقع در لوییزیانای آمریکا

 

 

 

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هالووین کانادا طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سید حمید جمال‌الدینی در بازدید از همراه‌سرا‌های بیمار عماد و پناه ، خطاب به مسئولان و بانیان ایجاد این همراه سرا‌ها گفت: این اقدام شما در راستای فرموده مقام معظم رهبری است که هیچ خانواده‌ای افزون بر رنج بیماری، نباید متحمل رنج دیگری شود. 


 وی گفت: این قبیل کار‌ها موجب ایجاد آرامش در خانواده‌های بیماران و افزایش امید به زندگی و کوتاه‌شدن روند درمان بیماران می‌شود.
 معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت افزود: بیشتر کسانی که به طور مستقیم وارد کار شده‌اند، معمولا تجربه برخورد نزدیک با بیماری و گرفتاری‌های جانبی آن را داشته‌اند و به امر خیر و یاری رساندن به هم‌نوعان پرداخته‌اند.
 
 دکتر جمال‌الدینی در ادامه با تاکید بر دستور وزیر بهداشت مبنی بر تجلیل از خیرین گفت: اقدام دست‌اندرکاران این همراه‌سرا‌ها درخور توجه است. برای نمونه این بزرگواران با راه‌اندازی چند همراه‌سرا در نزدیکی یکی از بیمارستان‌های مهم تهران، توانسته‌اند با مشارکت نزدیک به ۱۰هزار خیر، فرصت بیش از ۱۰۰هزار شب‌اقامت برای نیازمندانی که از مناطق کم‌برخوردار بوده‌اند، فراهم آورند و این کاری ارزشمند، درخور توجه و شایسته تجلیل و تقدیر است.
 
 دکتر جمال‌الدینی با تاکید بر مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت افزود: سلامت یک مساله چندبعدی است که تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد و بیش از سه‌چهارم مسائل و تامین همگانی آن در اختیار تولیت نظام سلامت نیست.
 وی تصریح کرد: تامین و ارائه خدمات سلامت مستلزم همکاری‌های میان‌بخشی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در این مقوله مهم است و بخش‌های مختلف دولت، مجلس، نهاد‌های عمومی غیردولتی هم‌چون شهرداری‌ها و نهاد‌های مدنی و گروه‌ها باید در این مساله مشارکت کنند. 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در پایان خواستار بسط و گسترش تجربه‌های موفق با همکاری و مشارکت مسئولان و نهاد‌های مختلف شد.

دیگر خبرها

  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: ۲۴ بیمارستان غزه غیرفعال هستند
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • اجتماع مردم شهرستان قدس در محکومیت جنایات بیمارستان شفا غزه برگزار شد 
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • روز ۱۷۳ طوفان‌الاقصی|یورش به بیمارستان ناصر
  • جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است
  • طوفان‌الاقصی/ محاصره و حمله به بیمارستان شفا برای نهمین روز متوالی
  • آوردگاه جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است