Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر موسسه و بنیاد مهدی موعود(عج) طی بیانیه‌ای هتاکی رئیس جمهور فرانسه به پیامبر (ص) را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است؛

باسمه‌تعالی

قال الله تبارک‌وتعالی : یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

پیوسته دشمنان اسلام درصدد خاموش نمودن نور الهی با کلام و تبلیغات خود بوده‌اند و خداوند جز این نمی‌خواهد که نور الهی را تمام کند؛ اگر چه کافران و دشمنان اسلام نمی‌پسندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه بر مسلمانان مسلم است، توطئه دشمنان اسلام، دائمی و پیوسته بوده و از زمان پیامبر عظیم‌الشأن اسلام صلی‌الله علیه و آله، توهین‌ها و جسارت‌ها از ناحیه کفار و منافقین به خصوص نسبت به شخصیت والای پیامبر رحمت و مهربانی وجود داشته است و این حقیقت، آشکار است که کفار پیوسته در تلاش برای خاموش نمودن نور دین هستند و اراده پروردگار بر گسترش و توسعه و حفاظت از دین است و نوید و بشارت پیروزی را به طرفداران حق داده است.

اهانت رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به‌عنوان حمایت از آزادی بیان در کشور فرانسه، نشانگر دوگانگی مدعیان دروغین دموکراسی در غرب می‌باشد.

حمایت مغرضانه و نابخردانه رئیس‌جمهور فرانسه از کاریکاتورهای توهین‌آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، موجب اظهار تنفر و انزجار قلوب پاک و عقول خردمند انسان‌های آزاده در عالم به‌ویژه مسلمانان را فراهم نموده است.

توهین به مقدسات شرایع آسمانی به خصوص نبی مکرم اسلام (ص) محکوم است و از اندیشمندان عالم نسبت به محکومیت این اقدام وقیحانه و پست از سوی رئیس‌جمهور فرانسه، تقدیر و سپاس به عمل می‌آید و از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی انتظار می‌رود که در برابر این‌گونه رفتارهای توهین‌آمیز دولت فرانسه، برخورد مناسب و مقتضی صورت پذیرد و هرچه سریع‌تر ازاین‌گونه عملکردهای به‌ دور از عقل و منطق که با صلح جهانی مخالفت دارد جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه اسلام رئیس جمهور شیراز فارس توهین پیامبر اکرم محکومیت رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با شبکه خبری «جیو تی وی‌» گفت: سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان موفقیت آمیز بود.
وی در خصوص رایزنی های انجام شده میان مقامات دو کشور درباره طرح انتقال گاز ایران به پاکستان موسوم به «آی پی» گفت: این پروژه حتما تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه به زودی راهکار هایی برای تکمیل این طرح مهم ایجاد خواهد شد افزود: با توجه به ناآرامی هایی که کشورهای منطقه با آن مواجه هستند و همچنین افزایش مداخله قدرت های غربی در امور منطقه از طریق جنگ های نیابتی، تمام ذینفعان منطقه باید بر روی یک پلت فرم مشترک گرد هم آیند تا از منافع خود محافظت کنند.
وی با انتقاد شدید از رویکرد قدرت های استعماری در جهان بویژه فراموش کردن تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی از سوی کشورهای غربی درقبال رژیم صهیونیستی گفت: ما همیشه از کشورهایی که در مقابل این رویکرد استعماری ایستادگی کرده و آنها را شکست می دهند حمایت می کنیم.
این اظهارات وزیر دفاع پاکستان درحالی مطرح می‌شود که همزمان با سفر موفق دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت بلندپایه کشورمان به پاکستان که دستاور های بزرگی همچون امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه و هدف گذاری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان را در پی داشته است، آمریکا در ادامه رویکرد تکراری خود مبنی بر سنگ اندازی در روابط اسلام آباد - تهران، پاکستان را برای تحریم احتمالی درصورت گسترش روابط با ایران تهدید کرد.

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان