Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار اراک گفت: شش میلیون لیتر مواد گندزدا برای ضدعفونی کلانشهر اراک از ابتدای اسفندماه ماه و با شیوع ویروس کرونا در این شهر تاکنون استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، محمد عسگری در این باره اظهار کرد: در این مدت ۷۰ هزار نفر ساعت نیروی انسانی برای ضدعفونی نقاط مختلف کلانشهر اراک به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی، هم اکنون ضدعفونی این شهر به صورت هدفمند و در نقاط پرخطر با جدیت دنبال می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ادامه داد: ضدعفونی مخازن حمل پسماند، جایگاه‌های سوخت، اتوبوس‌های شهری، تاکسی‌ها، وسایل بازی پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و بیمارستان‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و سایر نقاط پرخطری که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز به این نهاد اعلام شود، در اسرع وقت گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

وی ادامه داد: کمبودی در خصوص مواد ضدعفونی در کلانشهر اراک وجود ندارد و مواد اولیه مورد نیاز این امر خریداری و تأمین شده است و همه تلاش‌ها در شهرداری برای کاهش شیوع این ویروس به کار گرفته شده است.

عسگری تاکید کرد: انتظار است مردم برای کاهش شیوع این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 453114

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر کرونا ویروس کرونا در ایران ضدعفونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کلانشهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد

اشتری گفت: در فرودین ماه کلانشهر تبریز پس از شیراز با مجموع ۱۸ روز هوای سالم پاک‌ترین و با کیفیت‌ترین هوا را در میان کلانشهر‌های صنعتی کشور به خود اختصاص داد.

 وی گفت:در همین مدت شهر تبریز ۱۳ روز دارای هوای قابل قبول بود که در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافت.

اشتری با اشاره به اینکه سال گذشته در فروردین ماه تنها ۹ روز هوای تبریز در شریط پاک قرار داشت و ۲۱ روز نیز کیفیت هوا قابل قبول بود افزود: در سال ۱۴۰۱ مجموع روز‌های هوای پاک این کلانشهر ۵ روز بود و ۲۵ روز هم هوای این شهر در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

وی کیفیت هوای کلانشهر تبریز در فروردین ماه امسال را بر اساس شاخص‌های فنی سنجش و پایش سازمان حفاظت محیط زیست بهتر از کلانشهر‌های مشهد، کرج، تهران، اصفهان و اهواز بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • میزبانی مشهد از هوای سالم در سوم اردیبهشت
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد
  • اصلاح ژنتیک گیاهان چه ارتباطی با شهرها دارد؟