Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:01:26 GMT

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۶۴۹۰

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نخواهد شد

عباس سروری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: به دلیل وضعیت قرمز استان کرمانشاه و محدودیت‌های اعمال شده امسال شاهد برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان نخواهیم بود.

وی افزود: به مناسبت میلاد پیامبر ساعت هشت شب شاهد نور افشانی شهر کرمانشاه در هشت نقطه از مراکز شهرداری را خواهیم داشت و بانگ لبیک یا محمد و مرگ بر آمریکا از بلندگوهای مساجد و با همراهی مردم از پشت بام منازل طنین انداز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های روز ۱۳ آبان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های تلویزیونی از شبکه زاگرس و برنامه‌های فرهنگی، هنری، نمایشگاهی و تحلیل‌های سیاسی و دشمن شناسی در بستر فضای مجازی از دیگر اقدامات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود و در رأس آنها سخنرانی رهبر انقلاب قرار دارد.

سروری گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و تحریم‌های دارویی علیه ملت ایران بیشتر از هر زمان دیگری شاهد چهره استکباری آمریکا هستیم.

کد خبر 5062093

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه یوم الله 13 آبان استکبار جهانی استکبار ستیزی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر هفته وحدت گرگان کرمانشاه یوم الله 13 آبان شهرکرد پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی خودرویی در قم برگزار شد

مردم قم عصر امروز در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیلی زدن به رژیم جنایتکار صهیونیستی، راهپیمایی خودرویی خود را از بلوار پیامبر اعظم (ص) آغاز و به سمت بهشت معصومه (س) حرکت کردند و با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا و درود بر سپاه پاسداران بر سر مزار شهدای مدافع حرم تجمع کردند.

شهدای مدافع حرم هم شریک اقتدار امروز جبهه مقاومت هستند، مردم امروز بر سر مزارشان حاضر شدند تا حلاوت صبح صادق را با آنان جشن بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» علیه همه استکبار جهانی بود
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • نوای ۱۰۰۰ دف در پالنگان طنین‌انداز می شود
  • طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان
  • پاسخ دندان‌شکن سپاه نمونه‌ای از صلابت ایران است
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار شد
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد