Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در پاسخ به به اعتراض مربیان پیش‌دبستانی استان گفت: آموزش و پرورش با مربیان پیش‌دبستانی رابطه استخدامی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در روزهای اخیر برخی از مربیان پیش‌دبستانی استان مرکزی نسبت به وضعیت خود اعتراض کرده و در اقدامی دست به اعتراض و تجمع در استان مرکزی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در پاسخ به پیگیری خبرنگار تسنیم درباره مطالبات مربیان این مقطع اظهار داشت: دوره پیش دبستانی دوره‌ای رسمی و پذیرفته‌شده بوده ولی اجباری نیست و با مدرسه متفاوت است چرا که والدین حتی در زمانی که مدارس حضوری برگزار می‌شد تمایل کمتری به فرستادن نوآموزان خود به دوره پیش‌دبستانی داشتند.

شهریار فولادوند با اشاره به اعتراضات مربیان پیش دبستانی افزود: آموزش و پرورش هیچ رابطه استخدامی با مربیان پیش دبستانی ندارد زیرا مؤسس یک مرکز آموزشی غیردولتی بوده و این افراد مربی مدارس غیرانتفاعی هستند.

شرایط آموزش مجازی رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان کرمان اعلام شد70 درصد نوآموزان پیش دبستانی در لرستان هنوز ثبت نام نکرده‌اندگلایه خانواده‌ها از شهریه‌ میلیونی پیش دبستانی‌ و مدارس غیردولتی در سال تحصیلی کرونایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: باتوجه به حضور این افراد به عنوان مربی در این مدارس غیردولتی در سطح استان باید بگوییم که آنها کارمند آموزش و پرورش محسوب نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر زمانی قرار باشد این مربیان وارد آموزش و پرورش شوند باید طبق ضوابط قانونی عمل کنند چراکه برای جذب و به کارگیری نیروی انسانی، مجموعه‌های دولتی صرفاً تابع قوانین ابلاغی هستند.

فولادوند بیان کرد: ما براساس مجوزی که مجلس شورای اسلامی ابلاغ کرده، بنابراین مقررات ابلاغی برنامه جذب مربیانی که تا قبل از سال 91 کار کردند را در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله حبیبی گفت: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد و برنامه‌ها و اهداف این بخش را در جمعیت کودک و نوجوان استان عملیاتی کند.

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی کند و آنها را ترویج دهد.

یکی از مهم‌ترین بازه سنی برای اجرای برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت و ترویج فرهنگ مراقبت و حفاظت از سلامتی، کودکی و نوجوانی است که در این راستا آموزش و پرورش با همکاری حوزه بهداشت و درمان می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان