Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی فعالیت‌های حضوری دانشجویان در این دانشگاه و مراکز آموزش عالی تابعه از ۱۴ تا ۲۳ آبان‌ماه متوقف می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبه جلسه شورای آموزشی دانشگاه با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، تمامی فعالیت‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه لرستان و مراکز آموزش عالی تابعه، در تمامی مقاطع تحصیلی به مدت ۱۰ روز از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این اطلاعیه، این فعالیت‌ها شامل برگزاری دروس عملی، حضور در آزمایشگاه، کارگاه‌ها و بیمارستان دامپزشکی می‌شود.
بر اساس اعلام این معاونت، پس از تاریخ مذکور، برای از سر گیری فعالیت‌ها با نظر ستاد ملی یا استانی مبارزه با کرونا و برحسب شرایط، تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه لرستان تعطیلی دانشگاه تحصیلات تکمیلی ویروس کرونا دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی ابلاغ شد

رئیس جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی» را که در جلسه علنی 21 اسفند ماه 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 23 اسفند 1402 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

  طرح مذکور در راستای تاسیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» وابسته به وزارت آموزش و پرورش، برای ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت کشور با تأکید بر ارتقای کمی و کیفی مدارس دولتی به‌منظور بهره‌گیری از مشارکت همگانی مردمی در امر آموزش و پرورش و تأسیس مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و بهره‌گیری از ظرفیت قوانین بالادستی و مستند به سیاست‌های کلی ابلاغی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور از سوی مقام معظم رهبری و راهبردهای کلان و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین سند نقشه جامع علمی کشور طراحی و تدویل شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • آغاز ثبت‌نام وام شهریه در دانشگاه تهران
  • ثبت‌نام وام شهریه آغاز شد
  • آغاز ثبت‌ نام وام شهریه دانشجویان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود