Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژگان سلطانی، سرپرست معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی وورزش در حوزه بانوان خبر داد‌.

به گزارش برنا،مژگان سلطانی، سرپرست معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی وورزش در حوزه بانوان خبر دادو گفت: با توجه به اهمیت ورزش بانوان در روستاها در هفته تربیت بدنی و ورزش اولین خانه ورزش روستایی بانوان در روستای باروق شهرستان اردبیل مجهز به میزپینگ پنگ، فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت و تاتمی تجهیز و در اختیار بانوان روستا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاون ورزش بانوان استان اردبیل افزود: از مهمترین برنامه های این هفته می توان به برگزاری دوره های مربیگری " مربیگری درجه ۳ بانوان هیات روستایی و بازیهای بومی محلی" ، برگزاری گلگشت خانوادگی، همایش پیاده روی ، همایش ورزش صبحگاهی، مسابقات مختلف ورزشی،برگزاری مسابقات چالش ورزش در خانه، برگزاری آوای ورزش در همسایگی، برگزاری مراسمات فرهنگی" تجلیل از خانواده شهدا،مراسم قرائت زیارت عاشورا،نشست بصیرتی و برگزاری همایش دو چرخه سواری بانوان اشاره کرد. سلطانی اضافه کرد: در هفته تربیت بدنی و ورزش که با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به ورزش برگزارشد، ۹ مورد همایش ورزش صبحگاهی، ۱۶ مورد گلگشت و کوه روی و طبیعت گردی، ۵۰ مورد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان، ۵۶ مورد برنامه های آموزشی و تجلیل و ۳۰ مورد جشنواره و همایش در سطح استان اردبیل در حوزه بانوان اجرا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی حوزه بانوان استان اردبیل ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، همایش کوه‌پیمایی کارکنان ستاد ارتش با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام والمسلمین دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، امیر سرتیپ دوم حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از مسؤولان و مدیران ارشد معاونت‌ها و ادارات این ستاد، صبح امروز (پنجشنبه) در ارتفاعات البرز تهران برگزار شد.

امیر دریادار سیاری در حاشیه این همایش کوه‌پیمایی ضمن تبریک روز ارتش گفت: حضرت امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود در ۲۸ فروردین ۱۳۵۸ فرمودند: «ارتش متعلق به جمهوری اسلامی ایران و مردم است و باید در خیابان‌ها رژه برود و توانمندی خود را نشان دهد و مردم هم از ارتش پشتیبانی کنند».

معاون هماهنگ کننده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ورزش در ارتش پرداخت و افزود: ورزش و به خصوص کوه‌پیمایی در نشاط، شادابی و سلامتی تأثیر زیادی دارد و ما به دنبال این هستیم که همه کارکنان ارتش سالم و شاداب باشند؛ چرا که شادابی و سلامتی موجب ارتقای توان رزمی کارکنان خواهد شد و نیروی انسانی سالم است که می‌تواند مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهد.

امیر دریادار سیاری همچنین تصریح کرد: برنامه‌های بسیار خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده که با توجه به شرایط فصلی این برنامه‌ها اجرا خواهند شد. کوه‌پیمایی امروز نیز توسط سازمان تربیت بدنی ارتش برنامه ریزی شده بود و همرزمان از همه معاونت‌های ستاد ارتش در آن شرکت داشتند.

کد خبر 6081842 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد