Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه شکست های پیاپی آمریکا در عرصه بین المللی نشان از افول قدرت چانه زنی او دارد، تصریح کرد: در آینده نزدیک خواب نامبارک آمریکا در پروژه اعمال فشار حداکثری که به دنبال خفگی اقتصاد ایران از گذر تحریم و ایجاد نارضایتی عمومی می باشد به دنبال مقاومت حداکثری مردم ایران محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد علی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت مبارک رسول اکرم(ص)گفت: رسوایی ها و شکست های پیاپی آمریکا در عرصه بین المللی در تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران نشان از افول قدرت چانه زنی او و افزایش اقتدار نظام سیاسی جمهوری اسلامی دارد که به پشتوانه خون شهدا و قدرت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی افرود: در آینده نزدیک خواب نامبارک آمریکا در پروژه اعمال فشار حداکثری که به دنبال خفگی اقتصاد ایران از گذر تحریم و ایجاد نارضایتی عمومی می باشد به دنبال مقاومت حداکثری مردم ایران محقق نخواهد شد و بر ناکامی های مکرر آمریکا در منطقه افزوده خواهد شد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خطاب به رییس جمهور و نمایندگان مجلس بیان کرد: حال مردم، حال کشاورزان و دامداران، حال شاغلان و بازنشستگان، حال کارگران و کارمندان، حال کودکان و جوانان و سالمندان، حال پزشکان و پرستاران و بیماران، حال کسبه و بازاریان، حال نهضتی ها و شرکتی ها و حق التدریسی ها و خرید خدمتی ها، حال پدران و مادران ما خوب نیست، اوضاع نابسامان اقتصادی کشور، عدم سامان دهی بازار سکه و ارز، تعطیلی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی بزرگ و کوچک، آسیب های اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و دیگر علل دست به دست هم داد که چهره اقتصاد ایران رنگ پریده، پیکرش نحیف و استخوانش شکننده و آینده اش نامعلوم شود و مردم فقیر فقیر تر و اغنیا غنی تر شوند، محصول این اقتصاد بیمار شکاف عمیق اجتماعی میان طبقات مختلف جامعه است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس ادامه داد: اگرچه تحریم های بی شرمانه و ناجوانمردانه آمریکا و تبعات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا را می توان تا اندازه ای مقصر این وضعیت دانست ولی بی کفایتی و ناکارآمدی بعضی از مدیران را بر مدیریت منابع کشوری که یک درصد جمعیت جهان و ۷ درصد ذخایر جهان را دارد نمی توان نادیده گرفت، در این میان بعضی از مدیران به اعتماد و امانت مردم خیانت کردند که باید امانت مردم از آنها پس گرفته شود و به اهلش سپرده شود.

محسنی بندپی اظهار کرد: بیش از ۵ ماه از عمر این مجلس می گذرد، مگر دغدغه مقام معظم رهبری اقتصاد و معیشت مردم نبود؟ مگر یکی از شعارهای انتخاباتی ما پرداختن به سفره مردم نبود؟ مگر اشتغال و ازدواج جوانان اولویت اول ما نبود؟ بیاییم از حواشی پرهیز کنیم، منافع ملی را بر منافع قومی، قبیله ای و گروهی ترجیح دهیم، اگر قرار است انتقام سخت خون بزرگانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی را بگیریم باید تغییر را از خود آغاز کنیم و از رفتار ها و گفتار های احساسی و هیجانی پرهیز کنیم و با رویکرد علمی و برمبنای دانش به تصویب قانون و نظات بیشتر و دقیق تر بر اجرای آن بپردازیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری به حداکثر وحدت میان قوا و درون قوا نیاز داریم تا با حداکثر بهره وری از منابع موجود بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: به بهانه گردشگری کشاورزی را گردن زدند و به بهانه منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، صنعت را نابود کردند، دریغ از برنامه ای مدون و زیرساختی محکم برای گردشگری.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحریم های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران

رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس با اشاره به اقدامات ارتش یمن در جنگ غزه گفت: هیچکس نمی توانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت را متوقف کند. این اقدام یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه "آ خبر" ترکیه در خصوص جنگ غزه در پاسخ به سوالی درباره اقدامات حزب الله لبنان برای کمک به مقاومت فلسطین گفت: اگر مقاومت لبنان و حمایت آنها از ما نبود، ما در مقابل اسرائیل تنها بودیم و ناچار بودیم به تنهایی دفاع کنیم. کمک مقاومت لبنان به ما بسیار مهم است. در جنوب لبنان علیه اسرائیل رسماً یک جنگ قدرتمند در جریان است.

وی همچنین درباره اقدامات ارتش یمن علیه رژیم اسرائیل نیز اظهار داشت: در یمن نیز چنین است. هیچکس نمی توانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت را متوقف کند. این اقدام یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید و فعالیت شرکتهای اسرائیلی را متوقف کرد. هیچکس فکرش را هم نمی کرد.

 

.

 

رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس در خصوص درگیری مستقیم رژیم اسرائیل و ایران نیز گفت: بین ایران و اسرائیل تحولاتی در جریان است که باید به آن دقت داشته باشیم. این جنگ در حال گسترش است، به سوریه، به یمن و به عراق؛ به ایران نیز. چراکه یک قتل عام در حق مردم فلسطین در جریان است و تا زمانیکه این قتل عام متوقف نشود این جنگ متوقف نخواهد شد. این جبهه ها فعالیت خواهند داشت و خواهند ماند تا قتل عام علیه مردم غزه متوقف شود.

هنیه در پاسخ به سوالی درباره میزان حمایت ایران از مقاومت فلسطین در جنگ غزه و اینکه آیا این حمایتها کافی بوده یا خیر نیز گفت: حمایت مالی و نظامی ایران از مقاومت فلسطین مخفی نیست. ایران به مقاومت به شکلی قدرتمندانه کمک می کند و این یک واقعیت است که سالهاست در جریان است و همه می دانند. در ایران یک تصمیم استراتژیک گرفته شده که این حمایت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کالبدشکافی یک پیوند نامبارک
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم