Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه طی پیامی در گذشت پیشکسوت رسانه ای و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات‌پور مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه طی پیامی درگذشت سید سیاوس حسینی، پیشکسوت رسانه ای، خبرنگاری  انقلابی و متعهد، سرپرست روزنامه کیهان و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پیام آمده است: زنده یاد سید سیاوش حسینیسید سیاوش حسینی خبرنگار و پیشکسوت رسانه ای که ده‌ها سال در راه اطلاع‌رسانی و روشنگری جامعه خدمت کرد، کوچ نابهنگام پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دیارمان، کسی که سال‌ها در  مطبوعات استان با صداقت قلم زد و شاگردان زیادی نیز تربیت کرد.

 

در این سرزمین همه آنها که باقلم کار می‌کنند در یک ویژگی خاص مشترک هستند؛ در عین زندگی سخت به شکوفایی می‌رسند و مصداق این سخن، زنده یاد سید سیاوش حسینی است که درعین زندگی ساده به خودباوری و شکوفایی رسیده بود،‌ این مصیبت را به همه اهل قلم، خانواده و خصوصا فرزندان داغدارش تسلیت می‌گویم.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشکسوت رسانه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم