Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرداد جهاندیده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه  هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن تا 14 آذر ماه سال جاری خواهد بود گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir   نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.
جهاندیده گفت: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام می گیرد و در نهایت منتخبان ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و در جشنواره ملی امتنان از آنها تجلیل می‌شود.
وی افزود: در فرآیند ثبت نام، کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص های طرح
(ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب  و به کمیته فنی کشوری معرفی می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جشنواره کارگران رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند