Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@20:40:02 GMT

محدودیت تردد استانی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۷۷۷۴

محدودیت تردد استانی آغاز شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسین ذوالفقاری رییس کمیته اجتماعی امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: باتوجه به روند بیماری در ۲۵ استان کشور تصمیم گرفتیم محدودیت‌های تردد در مراکز این استان‌ها را اعلام کنیم.

وی افزود: البته به تعبیری آن ۶ استان هم به نوعی در مسیر کنترل تردد قرار می‌گیرند، استان‌های شمالی مشمول وضعیت خطر نبودند ولی وقتی از تهران و دیگر استان‌ها کسی نمی‌تواند خارج شود پس این استان‌ها ها مسافر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری گفت: از امروز ساعت ۱۲ خروج افراد بومی با پلاک بومی از مراکز استان‌های ۲۵ گانه ممنوع و ورود افراد غیربومی هم از این استان‌ها ممنوع است.

 در این زمینه بخوانید:

موافقت با اعمال محدودیت سفر به مازندران

 

وی ادامه داد: البته استان تهران و البرز را یکپارچه دیدیم یعنی مردم تهران می‌توانند در شهرهای تهران تردد کنند اما از انتهای حوزه استحفاظی نمی‌توانند خارج شوند.

رییس کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: البته افراد از کنار گذرهای جاده نه کمربندی‌ها می‌توانند حرکت کنند ولی نمی‌توانند به داخل شهرها وارد شوند.

ذوالفقاری گفت: جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای خودروهای متخلف اعمال می‌شود و ضمن جریمه از ورود یا خروج خودروها ممانعت می‌شود و اگر خودرویی اصرار داشت که خلاف قانون را انجام دهد قطعاً آن خودرو توقیف می‌شود.

وی در پایان گفت: ممنوعیت تردد فقط برای خودروهای پلاک شخصی است و شامل حمل و نقل عمومی نمی‌شود.

پربیننده ترین حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی لحظه به خاک سپردن محمدرضا شجریان +فیلم توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا ترافیک مسافرت مازندران ویروس کرونا سفر به مازندران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در شهرستان بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علیرضا عباسی با گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا(ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ عباسی افزود: از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا(ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود.

وی اذعان داشت: همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری