Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود شریفی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی در حوزه راه و شهرسازی فعالیت دارد که از ترکیب دو اداره راه ترابری و مسکن و شهرسازی گذشته، تشکیل شده است.۸

وی در خصوص فعالیت اداره راه شهرسازی در حوزه راه، گفت: این اداره در حوزه راه راه‌سازی، احداث راه‌های جدید و دو بانده کردن، ساخت و توسعه آزادراه‌ها فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به وجود هشت پروژه بزرگراه شناسنامه‌دار در استان که پیوست قانون شده اشاره کرد و گفت: یک پروژه آزادراه و پروژه سه راه اصلی در حال انجام است هر چند برخی کند پیش می‌روند، امیدواریم با بهتر شدن شرایط مالی فعالیت‌ها بهتر شود.

وی در بحث توسعه آزادراه‌ها به توسعه آزادراه همدان- کرمانشاه اشاره و بیان کرد: طرح آزادراه همدان -کرمانشاه به خسروی سال‌های سال است که پیش‌بینی شده که برای قطعه همدان-کرمانشاه تاکنون سرمایه‌گذاری پای کار نیامده و  وزارت راه همچنان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای آن است.

شریفی تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته خوشبختانه یکی از سرمایه‌گذاران یک قطعه را از این پروژه انتخاب کرد و به عنوان پروژه بیستون کرمانشاه که از بیستون شروع می‌شود تا ورودی کمربند شرقی کرمانشاه، خود کمربند شرقی ارتقا می‌یابد تا سراب؛ کمربند غربی هم از طرف قزانچی ارتقا می‌یابد تا سراب سپس به هم تلاقی پیدا می‌کنند این مسیر به سمت حمیل پیش می‌رود.

وی سهم سرمایه‌گذار در قطعه مذکور را ۷۰ درصد و سهم دولت را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: حدود یک سالی است که کار آن انجام شده کل برنامه برای سه سال تعریف شده، البته تاکنون پروژه با هزینه بخش خصوصی در حال انجام است که دولت با توجه به شرایطی که دارند هنوز نتوانسته هزینه‌ای برای آن تزریق کند.

شریفی در ادامه اشاره هم به پروژه بزرگراه قزانچی-پاوه داشت و اضافه کرد: این پروژه بزرگ است از کرمانشاه شروع به سمت روانسر و پاوه به صورت بزرگراهی و به سمت نوسود به صورت راه اصلی پیش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات حدود ۱۰ کیلومتر از این مسیر انجام شده به مناقصه رفته که  افتتاح پاکت هم صورت گرفته و کارهای اداری در حال انجام است، اگر مشکلی نباشد پیمانکار آن بزودی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه توسعه سرمایه شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: پروژه‌های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد.

کردلو گفت: همچنین بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند سال گذشته افتتاح شد.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می‌گیرد.

کد خبر 6062969

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!