Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@08:31:16 GMT

تصویری فوتبالی از مدیر عامل جدید پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۰۲۵

تصویری فوتبالی از مدیر عامل جدید پرسپولیس

جعفر سمیعی مدیرعامل جدید سرخ‌ها به همراه دیگر اعضای هیات مدیره و برخی از معاونان باشگاه در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جعفر سمیعی که تازه ترین نام در فوتبال ایران محسوب می‌شود، صبح امروز با حضور در محل پرسپولیس به طور رسمی کار خود را در جمع بازیکنان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس که بعد از جنجال‌های مهدی رسول پناه به صندلی مدیریت باشگاه دست یافته، در شرایطی که چالش‌هایی سخت پیش پای تیمش قرار دارد و خواسته هواداران و مجموعه تیم در گام اول برطرف کردن موانع در مسیر دستیابی به جام آسیایی است، با حضور در استادیوم شهید کاظمی در جمع بازیکنان و اعضای تیم حضور یافت و دقایقی به صحبت پرداخت.

 

این اولین حضور سمیعی در جمع پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود و باید دید در شرایطی که کمتر اطلاعاتی از او در بخش ورزش وجود دارد، آینده این تیم و شرایط مدیریتی آن به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس جعفر سمیعی مدیر جدید پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر