Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سلمانیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق اعلام ستاد ملی و شهرستانی مدیریت کرونا وضعیت کرونایی سمیرم بحرانی و سفر به این منطقه خطرناک است.

وی خاطر نشان کرد: با تعطیلی فردا و پایان هفته‌ای که پیش روست ممکن است شاهد سفر برخی افراد و خانوارها به سمیرم باشیم که این موضوع در این شرایط درست نیست و وضعیت کرونایی استان و شهرستان را وخیم  می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمیرم یادآور شد: محدودیت‌های کرونایی برای پنج شهرستان استان از جمله سمیرم تمدید شده و مسافران نیز نباید به این موضوع بی‌توجه باشند و بار سفر به این خطه ببندند.

سلمانیان از خانه مسافرها و کمپ‌های توریستی و بوم گردی نیز خواست از پذیرش گردشگر و مسافر در این روزها خودداری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که امروز در سمیرم حضور دارد در جمع خبرنگاران گفت: شمار ابتلای افراد سالم به کووید-۱۹ در این شهرستان بالاست.

بهروز کلیدری اظهار داشت: اگر با این روند صعودی ابتلای بیماری در شهرستان سمیرم پیش برویم روزهای بسیار سخت و بحرانی با مرگ ناشی از کرونا خواهیم داشت.

وی نیز ابراز امیدواری کرد که محدودیت‌های کرونایی در کنار همراهی و همکاری مردم و البته سفر نکردن مسافران وضعیت بحرانی این روزها را خاتمه دهد و بهتر کند.

با توجه به جلسه ستاد کرونا ضمن تمدید محدودیت‌ها، واحدهای صنفی مشخص شده در اعلامیه وزارت بهداشت از امروز به مدت ۱۰ روز تعطیل شدند.

بر همین اساس شمار بیماران کووید-۱۹ سمیرم با ابتلای ۲۹ نفر در شبانه روز گذشته به یکهزار و ۵۱ نفر رسیده که ۲۴ تن از این میان ساکن شهر سمیرم هستند.

این شهرستان ۹۰ هزار نفری در روزهای اخیر در زمزه ۴۳ شهرستان بحرانی از نظر شیوع کرونا قرار گرفته است.

سمیرم در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اصفهان سمیرم محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان سمیرم محدودیت های کرونا اصفهان سمیرم محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این گردنه همه ساله با نخستین بارش برف در آبان ماه مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.
پیمان جو با بیان اینکه بازگشایی گردنه بیژن موجب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود، افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد که ۱۴ کیلومترآن برفگیر است.
وی با اشاره به اینکه گردنه بیژن در ارتفاع۳ هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد گفت: این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است
پیمان جو اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا ۷ متر هم می‌رسد.
شعبانی سرپرست فرمانداری دنا هم گفت: با بازگشایی این جاده برف گیر، علاوه بر تردد وسایل نقلیه، مسیر تردد عشایر کوچ رو نیز هموار می‌شود.
گفتنی است این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند.

دیگر خبرها

  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد