Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی سعید معروف کاپیتان و پاسور ارزشمند تیم ملی کشورمان را به عنوان مغز متفکر تیم ایران در یک دهه اخیر معرفی کرد و نوشت: این بازیکن که این رشته ورزشی ایران را در میان برترین‌های دنیا جای داده، به یقین ستاره‌ای درخشان در آسیا و جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سایت FIVB در گزارشی سعید معروف را مورد بررسی قرار داد و نوشت: سعید که از خانواده‌ای شدیدا والیبالی پا به عرصه این رشته گذاشته و اکنون ۳۵ سال سن دارد، در تمامی رده‌های سنی والیبال ایران به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروف با تیم زیر ۱۹ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا سال ۲۰۰۳ به مدال نقره رسید و یک سال بعد در رقابت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، بار دیگر صاحب مدال نقره شد.

این بازیکن در سال ۲۰۰۴ در رقابت‌های زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان هم به مدال برنز رسید.

معروف از سال ۲۰۰۵ در تیم ملی بزرگسالان ایران حضور دارد و بخشی از تیمی است که در کاپ آسیایی (AVC Cup) سال‌ ۲۰۰۸ (تایلند) و ۲۰۱۰ (تهران) موفق به کسب مدال طلا شد.

وی همچنین در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ به مدال طلا رسید. ضمن این که در دو دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ نیز با تیم ایران به عنوان قهرمانی رسید.

در بعد بین‌المللی، معروف کمک کرد تا تیم ملی والیبال ایران در جام بزرگ قهرمانان جهان سال ۲۰۱۷ در کشور ژاپن، به مدال برنز دست پیدا کند.

در سطح باشگاهی، سعید معروف کم‌تر در خارج از مرزهای ایران حضور داشته و با تیم‌های صنام تهران، کاله مازندران و متین ورامین موفق به کسب قهرمانی ایران شده است.

وی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵، برای مدت نیم‌ فصل به تیم پرقدرت زنیت کازان پیوست و با این تیم، قهرمان سوپرلیگ روسیه شد تا مدال ارزشمند لیگ قهرمانان والیبال اروپا را به گردن بیاویزد.

معروف برای مدت سه سال به ایران بازگشت و پس از آن، به تیم ایتالیایی «اِما ویلاس سیه‌نا» پیوست. این تنها فصلی بود که تیم سیه‌نا در لیگ سری‌آ ایتالیا حضور داشت.

پس از این که سیه‌نا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به دسته دوم سقوط کرد، معروف به بایک موتور پکن پیوست.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین ماه با حضور 23 کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

برای تیم ایران رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، حسین ابوذری در وزن 74 کیلوگرم، هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

اعضای تیم کشتی آزاد ایران پس از حضور در این مسابقات، ساعت 10:30 امروز دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی قرار گرفتند.

البته ملی پوشان به دلیل تعطیلی روز گذشته فرودگاه‌ها مدتی را در دبی توقف داشتند و سپس به ایران بازگشتند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دومین مدال ایران در کشتی قهرمانی آسیا
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • صبوری برای بازگشت به روزهای خوب والیبال
  • پاداش نقدی ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار دلاری FIVB در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴
  • اعاده حیثیت