Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:34:20 GMT

دروازه های خوشبختی به روی رمال بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۶۱۵

دروازه های خوشبختی به روی رمال بسته شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی دریافت خبری مبنی کلاهبرداری زنی رمال با شیوه‌های فالگیری و خرافه پرستی در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عزیزی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم که با فریب شهروندان به بهانه‌های رفع بیماری، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی از آنان کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.
او گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامیشهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رفع مشکلات خود با استفاده از شیوه‌های علمی و کارشناسان مجرب در زمین‌های پزشکی و مشاوره ای، از اعتماد به اینگونه افراد جدا خودداری کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی رمالی و فالگیری کلاهبرداری میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو سهروردی

 سرهنگ رضا صادقی پور گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران متوجه شدند این خودرو دارای سابقه سرقت است و سریعا وارد عمل شدند و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان متواری شدند و پس از تعقیب و گریز، در نهایت با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو سارقان متوقف شد، اما یکی از آن‌ها از محل متواری شدند.

وی افزود: سارق به همراه خودرو مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند و پس از بازرسی بدنی متهم و خودرو، چند قبضه چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری متهم متواری شده در دستور گار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • کلاهبرداری از شهروند بردسکنی با ترفند رسید جعلی
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی