Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@18:09:59 GMT

قیمت تخم مرغ و مرغ زنده اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۸۷۷

قیمت تخم مرغ و مرغ زنده اعلام شد

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که اخیرا نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده حداکثر ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان درب مرغداری‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش ایمنا، عباس تابش در جلسه امروز (دوشنبه) ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: با توجه به اخبار خوبی که مبنی بر بهبود ترخیص نهاده‌های دامی منتشر شده انتظار بر این است که هم تخم مرغ و مرغ از درب مرغداری‌ها به قیمت مصوب فاکتور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین انتظار داریم از این پس تولید کنندگان هر کیلو تخم مرغ را با قیمت مصوب هر کیلو ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده را حداکثر به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه کنند و شاغلان در حوزه اصناف نیز با سود معقول این کالاها را به مصرف کننده نهایی عرضه کنند.

وی افزود: با توجه به ورود دستگاه‌های امنیتی و جهاد کشاورزی به موضوع نهاده‌های دامی امیدواریم بتوانیم عرضه خارج از شبکه نهاده را کنترل کنیم و این قول را به تولید کنندگان می‌دهیم که به زودی ۱۰۰ درصد نیازشان به نهاده‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

این مقام مسئول با بیان این که ناظران این سازمان در سراسر کشور به سخت افزارهای لازم تجهیز شده‌اند، گفت: همکاران ما بر اساس اطلاعات برخطی که از سامانه انبارها در اختیارشان قرار می‌گیرد با هر نوع مرکزی که شفافیت لازم را نداشته باشد برخورد خواهند کرد که این موضوع به ناظران در سراسر کشور ابلاغ شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 453189

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت مرغ قیمت مرغ زنده قیمت تخم مرغ تخم مرغ مرغ گرم مرغداری نرخ مرغ مرغداران مرغ زنده مصرف تخم مرغ رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت