Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:25:10 GMT

راهپیمایی ۱۳ آبان در استان سمنان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۰۲۷۶

راهپیمایی ۱۳ آبان در استان سمنان برگزار نمی‌شود

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در این استان برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: به دلیل وضعیت بحرانی و نگران‌کننده موجود در استان سمنان ناشی از شیوع ویروس کرونا اجرای بسیاری از برنامه‌های ملی و مناسبت‌های مذهبی و ایام الله بزرگ با تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس شیوع ویروس کرونا در استان سمنان و وضعیت بحرانی و فوق بحرانی شهرستان‌های مختلف این استان تصمیم بر این شده است که راهپیمایی روز 13 آبان ماه در هیچ‌یک از شهرستان‌های استان سمنان برپا نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان عنوان کرد: جلسات محدودی بدون اینکه اطلاع‌رسانی عمومی شده باشد در برخی مساجد در سطح استان سمنان برپا می‌شود و در این جلسات فقط مردم اطراف مساجد آن‌هم به‌طور محدود حضور می‌یابند.

دانش‌آموزان 13 آبان در پشت‌بام منازل "مرگ بر آمریکا" می‌گوینددرخواست از وزیر کشور برای بازنگری در برگزاری مراسم 13 آبان در پایتخت

حجت‌الاسلام قندهاری اذعان داشت: فردا رأس ساعت 15 بعدازظهر مراسمی نمادین در سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت روز 13 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در استان سمنان فقط در مرکز استان یعنی سمنان در مکان باغ‌موزه این شهرستان به‌صورت نمادین برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: فردا صبح 13 آبان ماه رهبر معظم انقلاب از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رأس ساعت 10 و 30 دقیقه با مردم سخن می‌گویند؛ بنابراین همگان می‌توانند از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام قندهاری روز 13 آبان ماه را نماد مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: این روز نشان‌دهنده استکبارستیزی ملت ایران است.

وی گفت: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و همین امر مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد سلطانی اظهار کرد: در راستای حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم ستمدیده و مظلوم غزه و پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مرکز کنسولگری ایران در دمشق فردا راهپیمایی سراسری در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار داریم فردا مردم مؤمن و ولایتمدار مشهد و استان در این راهپیمایی با شکوه شرکت کنند و حمایت خود را از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» ابراز کنند.

وی افزود: این راهپیمایی فردا ۳۱ فروردین ماه بعد از نماز جمعه از باب الجواد شروع خواهد شد و تا چهارراه شهدا ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این راهپیمایی هم زمان در دیگر نقاط کشور هم انجام خواهد شد.

کد خبر 6082188

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه