Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: برگزاری مجمع سالیانه سال های ۹۸ و ۹۷ به ۲ علت باعث شد که دیرتر برگزار شود. یکی از این دلایل، تغییراتی بود که در یک سال اخیر اتفاق افتاده بود و عرب  و مبینی هر کدام به مدت ۶ ماه سرپرست فدراسیون بودند و شیوع کرونا هم مزید بر علت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع  ۳، ۴ دلیل باعث شد که مجمع عمومی سال ۹۷ و ۹۸ فدراسیون دو و میدانی دیرتر برگزار شود. از زمانی هم که من مسئولیت گرفته‌ام اولین ماموریتم این بود که مجمع برگزار شود و خوشبختانه در اولین ماه حضورم توانستیم مجمع سال ۹۷ و ۹۸ را برگزار کنیم.

صیامی درباره  اینکه  با توجه به شرایط مصدومیت احسان حدادی و اینکه مربی او بدون قرارداد مبلغ ۷ هزار دلار ماهانه به عنوان مبلغ قرارداد دریافت کرده است، بیان کرد: با توجه به ایراداتی که بازرس و حسابرس مجمع از عملکرد فدراسیون گرفته‌اند به طور حتم برابر قانون و ضوابط برخورد می‌کنیم. این موضوع یکی از نقد‌های حسابرس و بازرس  بود و شک نکنید که در دورانی که من در فدراسیون حضور داشته باشم خارج از ضوابط کاری را انجام نمی‌دهم.

او درباره اینکه مربی احسان حدادی برای سال ۹۹  هم قرارداد بسته است؟ گفت: اگر قرارداد بسته باشد برابر قانون مشکلی وجود ندارد، اما اگر قراردادی وجود نداشته باشد قانونی برخورد خواهد شد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه با توجه به مصدومیت و ابتلای حدادی به کرونا و اینکه او هیچ تمرینی در این مدت انجام نمی‌دهد، چرا باید به مربی او هر ماه ۷ هزار دلار پول پرداخت کنیم، بیان کرد: ما در سازمان تیم ملی و هیئت رئیسه این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شک نکنید که منافع دو و میدانی و ملی اولویت ما است. البته باید از ورزشکار‌مان را هم حمایت کنیم، همه این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تصمیمی که به نفع منافع دو و میدانی و ورزشکارمان است خواهیم گرفتم و مشکل قانونی نداشته باشیم و اینکه ورزشکارمان دچار مشکل نشود.

حدادی برند دو و میدانی محسوب می شود 

صیامی درباره اینکه هزینه اقامت حدادی در آلمان را چه کسی پرداخت می‌کند؟ گفت: به هر حال  احسان حدادی ورزشکار المپیکی و برند دو و میدانی محسوب می‌شود و او ۳ ضلع مدال‌آوری را در المپیک، به مربع تبدیل کرده است و از کنار او به سادگی نمی‌توانیم بگذریم. او هم اصول و ضوابط کشور را به خوبی می‌داند و ما هم به او کمک می‌کنیم که به شرایط خوبی برسد. حدادی به آلمان رفته و با توجه به تشخیص پزشک ۱۰ روز عمل جراحی‌اش به تاخیر افتاده است و ان شا الله  بعد از عملش سعی می‌کنیم به او کمک کنیم تا مشکلی برای حدادی پیش نیاید.

او ادامه داد: اتفاقات خوبی افتاد و بحث‌ها و مسائلی در این مجمع مطرح شد که ان شاالله بتوانیم چراغ راه آینده‌مان باشد و نقد‌ها و نکات مثبت این مجمع را به عنوان تجربه استفاده کنیم و بتوانیم ایراداتی که در دوره‌های قبل بوده، حذف کنیم و نکات مثبت را دنبال کنیم. حضور اعضای مجمع فدراسیون دو و میدانی خیلی خوب انجام شد و همچنین علی‌نژاد، سعیدی و خسروی در این مجمع حضور داشتند و اعلام کردند که ورزش اول المپیک، دوومیدانی را به طور جدی حمایت خواهند کرد. این مسائل دستاورد‌هایی بود که در این مجمع اتفاق افتاد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به این سوال که آیا مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی را نمی‌توانستند به صورت آنلاین برگزار کنند؟ بیان کرد: ستاد  مبارزه با کرونا دستور داد که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش براساس دستور ستاد مبارزه با کرونا برای اینکه مشکلی پیش نیاید این مجمع را  به صورت وبینار برگزار کردند.

او درباره اینکه  از کیانی در فدراسیون دوومیدانی استفاده خواهد کرد یا خیر بیان کرد: ما از تمام ظرفیت‌ها در دوومیدانی استفاده می‌کنیم و نگاه‌مان این است که هر کسی که بتواند به دوومیدانی برابر با ضوابط کمک کند به طور حتم از او استفاده خواهیم کرد. تمام تلاش‌مان این است که اگر از کسی استفاده می‌کنیم به طور حتم بتواند کمک بهینه کند. یک نفر در امور بین‌الملل و یک نفر هم در امور فنی  به ما کمک می‌کنند و برابر شرح وظایف هر کسی باشد از او کار می‌خواهیم و استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دو و میدانی برگزار شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی هاشم صیامی احسان حدادی فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ

به گزارش "ورزش سه"، ژیمناستیک ایران در روزهای اخیر موفق شد اتفاقی تاریخی رقم بزند و برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کند. مهدی الفتی که پیش از این در بازی های آسیایی هانگژو موفق شده بود به مدال نقره دست پیدا کند این بار سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد؛ آن هم در شرایطی که اگر اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده نداشت، شاید او اصلا به مسابقات کسب سهمیه اعزام نمی‌شد. این اعزام در شرایطی انجام شد که ژیمناستیک

ایران به دلیل برخی اتفاقات دچار تلاطم شده بود و حضور برخی افراد در این فدراسیون، لطمات زیادی به این رشته پایه و مادر در سال های اخیر وارد کرده بود.

ژیمناستیک که در سال های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای را نسبت به دورانی که به هیچ عنوان در سطح آسیا نیز شانسی برای نزدیک شدن به سکوهای برتر نداشت، داشته است؛ سال گذشته نیز توسط مهدی الفتی در بازی های آسیایی به یک مدال تاریخی دست یافت. 

اما در این میان برخی اتفاقات و شاید اشتباهات مدیریتی در گذشته باعث ایجاد برخی حواشی در فدراسیون ژیمناستیک شد. اینچه درگاهی که از سال 1396 که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفته تا به امروز دوران مدیریتی موفقی را در این فدراسیون تجربه کرده، اما دو سالی است که ژیمناستیک به خاطر اتفاقات عجیب رقم خورده در مجمع انتخاباتی قبلی نتوانسته ثبات مدیریتی را به خوبی احساس کند. 

بعد از کسب سهمیه المپیک توسط مهدی الفتی، حالا چند هفته دیگر قرار است بار دیگر مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود. حدود 14 ماه قبل بود که مجمع انتخاباتی فدراسیون در شرایطی عجیب برگزار شد و در حالی که به رییس قبلی اجازه ورود داده نشد و در نهایت با وجود ترک مجمع از سوی بسیاری از اعضا، انتخابات برگزار و اعلام شد عابد حقدادی ریاست را برعهده گرفته است.

این اتفاق با ورود فدراسیون جهانی ژیمناستیک همراه بود و در نهایت حدود یک سال طول کشید تا با پادرمیانی کمیته ملی المپیک اینچه درگاهی به سمت خود بازگردد و تصمیم به برگزاری مجدد انتخابات گرفته شود. حالا با توجه به نزدیک شدن به مجمع انتخاباتی بار دیگر برخی حواشی از گوشه و کنار شنیده می شود، حاشیه هایی که باید دید وزارت ورزش چگونه با آن ها برخورد خواهد کرد. سال گذشته ژیمناستیک ایران تا آستانه تعلیق پیش رفت و در نهایت با همکاری اینچه درگاهی ورزشکاران به بازی های آسیایی اعزام شدند. حالا سه کاندیدا برای دور جدید در انتخابات حاضر خواهند بود و باید دید شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری