Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: خانه عنکبوتی آمریکا در حال فروپاشی است و همه عوامل و نشانه های امروز نشان می دهد که استکبار به نقطه پایانی عمر خود نزدیک می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در طول تاریخ همیشه جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار دارند که با تشکیل تمدن اسلامی، استکبار  به نقطه پایانی عمر خود نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران با همین هدف حرکت کردند و در سایر کشورهای دنیا، مسلمانان این جنایت های دشمنان را برنمی تابند و دشمنان با تفکر شیطانی به دنبال نقشه های شوم خود هستند اما ملت های آزادیخواه با ایستادگی در برابر دشمنان به سمت جبهه حق حرکت می کنند.

اسماعیلی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها دیده می شود که با مقاومت و ایستادگی سعی می کنند دشمن را به عقب برانند و دشمن را از رسیدن به هدفش ناامید کنند.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: در کشورهایی مانند اسرائیل و آمریکا بر علیه خود آنها تظاهرات می شود که نشان از افول آمریکا دارد و چهره پلید آمریکا و همدستانش هر روز بیشتر نمایان می شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران سبب شد تا راه برای مقابله سایر ملت های دنیا در برابر زورگویان باز شود و امروز کینه آتشین آمریکا و مقابله آنها به دلیل همین پیشرفت ها و موفقیت های ملت ها در دنیا است که توان دیدن این ایستادگی و مقاومت را ندارند.

اسماعیلی با اشاره به وضعیت اقتصادی آمریکا اظهار داشت: اقتصاد آمریکا یک اقتصاد لیبرال است که در واقع توجه به سرمایه دارد و بی توجهی به سایر مردم بوده و ثروت برای عده ای سرمایه دار است و همین روند اقتصاد در آمریکا سبب شده تا میلیونها نفر در این کشور در فقر زندگی کنند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می زند که خود یکی از ناقضان حقوق بشر است و اعتقادی به حقوق بشر ندارند و در دنیا جنایت های بیشماری انجام شده اما مدتهاست رو به فرسایش حرکت می کند.

وی با اشاره به انتخابات در این کشور گفت: آمریکا در انتخابات کشورهای دیگر توطئه هایی انجام می داد و امروز در آستانه قرار گرفتن همان بحران هستند که نشان می دهد خانه عنکبوتی که برای خود ساخته اند در حال فروپاشی است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: کشیدن خط بطلان بر روی نقشه های آمریکا از چند دهه پیش و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشور آغاز شد و امروز به اخراج نیروهای این کشور در منطقه رسیده است تا منطقه از وجود آمریکا پاک شود.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: اینها نشان دهنده مقاومت و ایستادگی ملت ها در برابر شیطان بزرگ است و امروز آزادی خواهان دنیا در برابر زیاده خواهی دولت های زورگو ایستاده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (5 اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

کد خبر 6087448 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است