Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سرلشکر پاسدار محمّد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سرتیپ پاسدار حاج حمید میرزایی از پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جانباز سرافراز سردار عالیقدر «سرتیپ پاسدار حاج حمید میرزایی» از پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خانواده مکرم و همرزمان ارجمند آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه درخشان و افتخار آمیز آن سردار مجاهد و مخلص در دفاع از امنیت ملی و اقتدار میهن اسلامی برابر توطئه های دشمنان و نیز بسط گفتمان مقاومت در جغرافیای هدف ، منشور الهام بخش و پیش برنده ای را فراوی پاسداران گمنام امام زمان(عج) و نسل جوان سازمان اطلاعات سپاه گشوده است که به فضل الهی مورد تاسی آنان قرار خواهد گرفت.

از درگاه حضرت کبریایی برای آن شهید گرانقدر، رفعت جایگاه و علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع ) و شهدای کربلا و برای بیت شریف ، یادگاران معزز و همکاران گرانمایه وی عزت، شوکت و ثبات قدم در تداوم راه آن شهید عزیز را طلب می کنم.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر باقری پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی

ایسنا/لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی، جانباز شیمیایی ۷۰ درصد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ»

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با اولیاءالله و شهدای والامقام خواهد بود.

اینجانب شهادت این جانباز عزیز را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور استان لرستان، خانواده فداکارش، عموم هم‌رزمان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکنون نوبت زینبیان است
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • کدام فرماندهان بلندپایه نظامی در اتاق عملیات حمله موشکی به اسرائیل حضور داشتند؟ /سردار سلامی فرمان حمله را صادر کرد
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • واکنش قالیباف به حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • شهید زاهدی همواره در حال دفاع از نظام و انقلاب بود
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی