Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رضا مردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۴۰ نفر از هنرمندان و خبرنگاران شهرستان های آبادان و خرمشهر عضو صندوق توسعه هنر برای اخذ وام ۱۲ درصدی ثبت نام کردند که برای صاحبان آموزشگاه و یا مجتمع فرهنگی ۱۶۰ میلیون ریال و خبرنگاران ۶۰ میلیون ریال تسهیلات اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای هنرمندان و اصحاب رسانه که به نوعی مستمری‌بگیر صندوق هنر هستند مبلغی به عنوان مستمری و یا بسته معیشتی در نظر گرفته شده است توضیح داد: در حوزه رسانه سامانه‌ای تعریف شده و قرار است در آبان ماه امسال برای هنرمندانی که موفق به اخذ وام نشده‌اند، فراخوان اعلام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند از هنرمندان ساکن در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خواست عضو صندوق اعتباری هنر شوند تا بتوانند از خدمات بیمه‌ای، بازاریابی و کارت خدمات رفاهی استفاده کنند.

انتهای پیام / د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق هنر بسته معیشتی اعطای تسهیلات به هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز

به گزارش قدس آنلاین، در این سایت، هنرمندان حاضر در غرفه (پاویون) کشورمان به همراه آثارشان معرفی شده‌اند. همچنین گزارش تصویری از مناطق بازدیدشده توسط تیم ایرانی حاضر در دوسالانه ونیز هم در آن قابل مشاهده است.

گفتنی است که پس از افتتاح پاویون رسمی کشورمان در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴، اطلاعات و عکس‌های تکمیلی روی این سایت قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان