Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری جلسه استماع پرونده عیسی آل‌کثیر را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام دریافت و پذیرش نامه باشگاه پرسپولیس برای معرفی نفرات حاضر در جلسه استماع در پرونده عیسی آل‌کثیر، زمان برگزاری آن را به وقت تهران ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه، 15 آبان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

از طرف پرسپولیس، امیرعلی حسینی (مدیر امور بین‌الملل باشگاه)، عیسی آل‌کثیر (خوانده)، امیر ساعد وکیل (وکیل پرونده) و سعید آقایی (شاهد) حضور پیدا خواهند کرد.

جلسه از ساعت 9 و 30 دقیقه با قرائت دستور جلسه از سوی قائم مقام کمیته استیناف AFC آغاز خواهد شد. در ادامه، پرونده از سوی نماینده کنفدراسیون تشریح خواهد شد.

از ساعت 10 صبح نوبت به وکیل خوانده (امیر ساعد وکیل) می‌رسد تا درباره لایحه و دفاعیاتی که وجود دارد، مطالب مورد نظر را مطرح کند. پس از آن، نوبت به آل‌کثیر می‌رسد که مطالب مورد نظر خود را علاوه بر مسائل طرح شده از سوی وکیل، مطرح کند. سپس سوالات از سوی کمیته استیناف مطرح می‌شود که آل کثیر و وکیل او باید پاسخگو باشند.

در ادامه، نوبت به اظهارات سعید آقایی به عنوان شاهد، سپس طرح سوال از او می‌رسد. بعد از این مرحله، خوانده و وکیل او چنانچه سوالاتی داشته باشند، آن را مطرح می‌کنند تا پاسخ آن را از نمایندگان کنفدراسیون دریافت کنند.

در پایان نیز کمیته استیناف و خوانده در زمان‌های 5 دقیقه‌ای صحبت‌های خود را جمع‌بندی خواهند کرد. زمان در نظر گرفته شده برای این جلسه، 100 دقیقه است.

حضور مدیرعامل جدید پرسپولیس در تمرین سرخپوشان/ گلایه‌های حسینی از مشکلات و صحبت سمیعی با بازیکنان و گل‌محمدی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس عیسی آل کثیر پرسپولیس کمیته استیناف آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج

سردارهداوند گفت: در پی وصول پرونده ای با موضوع دریافت رشوه یک نفر وکیل رسمی دادگستری از شخصی بابت حل پرونده ی حقوقی وی در دادگاه کرج ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات لازم و محرز شدن جرم با دستور قضایی متهم را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: متهم در بازجویی ها پس از مواجه با مستندات به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از شاکی پرونده به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان البرزخاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف