Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در آئین پایانی سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار کرد: اگر ابعاد شخصیت حضرت محمد (ص) برای انسان به خوبی تشریح شود حقیقتاً انسان راه نجات را یافته است و سبک زندگی نبوی را از بین سبک‌های مختلف زندگی بر می‌گزیند.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن جهان دو قطبی در شرق و غرب و بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و به نحوی تک قطبی شدن جهان، آنچه قدرت سلطه گر و نظام سلطه در مقابل خود می‌دید قدرت اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک بررسی در دانشگاه‌های مسئول بررسی موضوعات سیاسی و اجتماعی جهان به این نتیجه رسیدند که تنها قدرتی که در برابر نظام سلطه قدرت ایستادگی دارد، قدرت اسلام است.

رئیس قوه قضائیه گفت: قدرت اسلام می‌تواند در برابر نظام سلطه آمریکا و صهیونیسم ایستادگی کند، این قدرت‌ها در اتاق‌های فکر خود به این دنبال راهکار افتادند، به عنوان مثال رفتند دنبال اینکه در دولت‌های اسلامی دولت‌های وابسته به نظام استکبار و سلطه را احیا کنند و به دنبال آن افتادند که گروه‌های تکفیری را تشکیل بدهند.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: تشکیل دولت‌های تکفیری و تغذیه آنها از نظر مالی و تسلیحاتی در دستور کار آنها قرار گرفت؛ همچنین به دنبال ایجاد شبهه و تفرقه بین کشورهای اسلامی و ملت مسلمان از طریق ایجاد شبهه به وسیله فضای مجازی، رسانه‌ها مکتوب و… رفتند.

وی گفت: ایجاد شبهات و ایجاد چند دستگی را شروع کردند و در مرحله بعدی اهانت به ساحت مقدس بهتری موجود هستی را شروع کردند و در جای جای کشورهای اروپایی و مغرب زمین این رفتار را گسترش دادند و در هر گوشه‌ای برای حمایت از اسلام صدایی بلند شد را سرکوب کردند. این رفتارها در اتاق‌های فکر بررسی شده تا به راهکارهایی برای جلوگیری از قدرت اسلام دست پیدا کنند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: از همان ابتدا دو جریان شکل گرفت، یک مساله اسلام هراسی و دو موضوع گرایش به غرب اما با ظهور انقلاب اسلامی و ظهور یک دولت بزرگ نه تنها در منطقه بلکه در جای جای جهان یک بیداری همگانی رخ داد و به برکت خون شهدای جهان اسلام یک جهل زدایی در عالم آغاز شد و در منطقه بیداری اتفاق افتاد یعنی مردم مسلمان منطقه اعلام کردند ما می‌توانیم مسلمان زندگی کنیم و در تمام زندگی ما خدا و دستورات الهی حاکم باشد.

در حال تکمیل...

کد خبر 5062578 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله سید ابراهیم رئیسی قوه قضاییه وحدت اسلامی ویروس کرونا شورای شهر تهران هفته ناجا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران گردشگری پلیس راهور قوه قضاییه آلودگی هوا آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهر تهران وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی کمیته امداد امام خمینی قدرت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این نکته مهم که ایران به دنبال تنش در منطقه نیست، ریشه بحران در متطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دانست و تاکید کرد: ایجاد صلح در منطقه نیازمند اتخاذ رویکردی درست و عدم اعمال رویه‌های دوگانه و متناقض است و همه باید برای توقف فوری جنگ در غزه تلاش کنند و در این راستا برخی دولت‌های اروپایی نیز باید برای کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه و توقف جنگ در غزه، فروش تسلیحات به رژیم متجاوز و اشغالگر اسرائیل را که در کشتار زنان و کودکان فلسطینی قرار می‌گیرد، فورا متوقف کنند.

«الینا والتونن» وزیر امور خارجه فنلاند نیز در این گفتگوی تلفنی اظهار کرد که ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست و هرگونه اقدامی را در راستای افزایش تنش در منطقه محکوم می‌کنیم و بسیار از ادامه این تنش‌ها در منطقه نگران هستیم، زیرا معتقدیم هر گونه تداوم تنش می‌تواند احتمال کشته شدن غیرنظامی‌ها را افزایش بدهد.

الینا والتونن همچنین از همه طرف‌ها و بازیگران خواست که از هرگونه افزایش تنش در منطقه بپرهیزند.

وی ضمن تاکید بر نیاز منطقه به صلح و آرامش، به نگرانی‌ها در خصوص افزایش کشته شدن غیرنظامیان در غزه اشاره کرد و وضعیت انسانی اسفناک غزه و نیاز به برقراری هر چه سریع‌تر آتش بس بدون هیچ پیش شرطی را یکی از اولویت‌های اصلی فنلاند دانست.

طرفین در پایان مجددا خواستار ارتقاء و گسترش بیش از پیش مناسبات دو کشور شدند.

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان

در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد حسین امیرعبداللهیان و «محمد اسحق دار» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور بعنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • علت برتری امروز قدرت دفاعی ما دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است
  • سپاه؛ مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است