Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@16:46:22 GMT

شفر: به مدیر استقلال: پول پسرم را 6 ماه دیگر بدهید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۲۲۴۱

ساعت 24 - سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از وزیر ورزش می خواهم برخی مسایل را در استقلال پیگیری کند زیرا اظهارات غیر واقعی به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد می کند.

وینفرد شفر در گفت و گو با فارس، در خصوص اینکه مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند وی باید تا پایان ساعات اداری امروز نامه دریافت طلب خود را به فیفا ارسال کند، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی ها اصرار به گفتن حرفهای نادرست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چند روز قبل با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و از او خواستم اجازه ندهد برخی‌ها فضا را مه آلود کنند و به سمت نادرستی پیش ببرند.

وی افزود: برخلاف میل باطنی و پس از مصاحبه امروز آقای خلیل زاده در تلویزیون ایران، ناچارم این را بگویم که او چند هفته قبل قسم خورد در ۲ روز مطالبات من پرداخت می‌شود اما ۲ روز، نزدیک ۲ هفته طول کشید و من هیچ اعتراضی نداشتم و صحبتی نکردم زیرا به حرفهای رد و بدل شده احترام گذاشتم و استقلال را دوست دارم، هرچند این مساله هنوز هم به طور کامل برطرف نشده است.

سرمربی اسبق استقلال یادآور شد: ایشان امروز در تلویزیون گفته برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، من گفته ام باید پول پسرم پرداخت شود. این حرف بسیار مرا شوکه کرد و فکر می کنم باید برای این ادعای نادرست، سند و مدرک ارائه کند زیرا هرگز چنین حرفی نزدم.من از وزیر ورزش، آقای سلطانی فر می خواهم این مسایل را پیگیری کند زیرا چنین اظهارات غیر واقعی به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد می کند.

شفر با تاکید بر اینکه دیدگاهش به استقلال بر مبنای احترام بوده است به فارس گفت:در باشگاه استقلال بیش از یک سال به من دروغ گفتند اما من دوباره نهایت همکاری را با آنها داشتم زیرا اهل احترام و همکاری هستم و این کار را به خاطر استقلال، دوستانم، هواداران و خاطرات خوبی که از حضور در ایران دارم، انجام دادم. من به طور مستقیم به مدیرعامل باشگاه گفتم پول قرارداد پسر من را ۶ ماه دیگر پرداخت کنید و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: واقعا درک نمی‌کنم فایده این اظهارات نادرست چیست و چه لزومی برای آنها وجود دارد، زمانی که همه چیز به خوبی پیش می رود و نزدیک به پایان است و با مدیرعامل هم صحبت های خوبی داشتم. شاید می‌خواهند تقصیرها را گردن افراد دیگری بیندازند.سرمربی اسبق استقلال در پایان گفت و گو با فارس تصریح کرد: من می‌دانم زمان برای استقلال اندک است اما بیش از یک سال است که من همیشه در دسترس باشگاه بوده ام و با ۳ مدیرعامل هم ارتباط داشته ام و همیشه برای همکاری مناسب اعلام آمادگی کرده ام اما از سوی طرف مقابل پاسخی نگرفتم. هواداران استقلال لیاقت بهترین ها را دارند امیدوارم بهترینها برای این باشگاه و هوادارانش اتفاق بیفتد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید

سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سید در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سید در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می‌کند به وجود بیاید.

به گفته احمدی، این کنسرسیوم با پذیرش این مدل و تفاهم کلی و ابلاغ آن به شبکه سرمایه گذاری، این مقدمات را فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک شهر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس و استقلال از این پس برای دریافت تسهیلات در اولویت بانک شهر قرار دارند، گفت: ما باید بودجه‌ریزی کنیم و با یک مدل درآمد ـ مصارف عمل کنیم. نمی‌خواهیم در قالب تسهیلات کار‌ها را پیش ببریم بلکه بانک‌ها در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند کمک‌های خود را به باشگاه انجام دهند. باشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. این شامل درآمد‌های پایدار و بودجه‌هایی در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

احمدی درباره برنامه بانک شهر برای پوشش بدهی حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی هریک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هنوز صورت‌های مالی دیده نشده و مدلی که کنسرسیوم می‌خواهد تشکیل شود و مدل درآمدی باشگاه را بتواند فراهم کند تعیین نشده است. انشاءالله در دستور جلسه هفته آینده کنسرسیوم بانکی با شفاف شدن این مسائل موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر درباره نحوه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از این به بعد گفت: طبق مصوبه شورای پول واعتبار بانک‌ها مکلفند در قالب مدیریت ـ پیمان یا سایر روش‌ها مدیریت باشگاه را واگذار کنند. البته این تناقضی با سیاست گذاری و عضو هیات مدیره بانک‌ها در باشگاه پرسپولیس ندارد. از طرف بانک‌ها باید نظام تامین مالی تعیین شود و اولویت این است که مدیریت باشگاه را به شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، سازمان ورزش را دارد و دیگر ظرفیت‌ها را دارد می‌تواند آنها را به خدمت باشگاه بیاورد. در اولویت کنسرسیوم طبق توافقی که انجام شده مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، علیرضا زاکانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران