Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:18:16 GMT

۴ ایستگاه نظارت بر ترددها در شهرستان شهرکرد فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۲۴۸۵

۴ ایستگاه نظارت بر ترددها در شهرستان شهرکرد فعال شد

عبدالعلی ارژنگ شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه‌ها در پلیس راه شهرکرد به اصفهان و ورودی استان از سمت شهرستان‌های بروجن، سامان و بن مستقر شده است.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با ۲۵ مرکز استان در شهرستان شهرکرد اجرا شده و تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ادامه دارد و مسئولیت اجرای آن با عوامل نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارژنگ تصریح کرد: طبق دستورالعمل طرح از ورود و خروج مسافرانی که سفر غیرضروری دارند جلوگیری می‌شود و چنانچه تخلفی در این خصوص مشاهده شود خودروی متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد با تاکید بر این موضوع که شهرستان شهرکرد آمادگی میزبانی از مسافران ندارند، اظهار داشت: از آنجاکه وضعیت شهرستان در خصوص شیوع کرونا خاکستری و بحرانی است به هموطنان توصیه می‌شود که از سفر به این شهرستان به جد خودداری کنند و مردم شهرستان نیز با درخانه ماندن مسئولان را در مهار و کنترل این ویروس یاری دهند.

به گزارش ایرنا، طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا  این محدودیت ها  با استقرار نیروهای انتظامی و ترافیکی در ۲۵ استان کشور از ظهر امروز اجرایی شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها

شهرام خواجوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۳۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و شهرستانی زیرمجموعه استانداری و فرمانداری‌ها در استان فعال هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در استان مشغول به فعالیت هستند.

خواجوی اظهار کرد: این تشکل‌ها در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی با موضوع فراگیر ایثار و شهادت، دفاع مقدس، حفاظت محیط‌زیست، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، جمعیتی و براساس علایق افراد و براساس محور‌های ابلاغی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مسائل اجتماعی و فرهنگی دغدغه اعضای تشکل‌های مردم نهاد است

وی با بیان اینکه تشکل‌های اجتماعی حلقه واسط بین مردم و دولت به شمار می‌روند، گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در ترغیب، تشویق و جلب نظر مردم در انجام کار‌ها و فعالیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و می‌توانند با اظهارنظر‌های تخصصی دولتمردان و کارگزاران را یاری رسانند.

خواجوی اضافه کرد: تشکل‌های غیردولتی از دل مردم برخاسته و نقش مهمی در تقویت مشارکت اجتماعی مردم دارند.

وی در خصوص شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از کارکرد‌های این شورا را نوآوری اجتماعی برای تقویت مشارکت اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی تشکل‌های اجتماعی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • پاکسازی سواحل بندرترکمن به مناسبت روز زمین پاک
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها
  • تحویل ۳ ایستگاه سنجش گرد و غبار به محیط زیست خراسان رضوی