Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در حاشیه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان و پس از بازدید محمد اسلامی از پروژه‌های راه آهن همدان - سنندج، فرودگاه سقز و جاده جدید سنندج - مریوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ابتدای سال جاری اتمام سه پروژه مهم راه آهن همدان - سنندج، فرودگاه سقز و جاده سنندج - مریوان را به مردم کردستان وعده داده بودیم که سفر وزیر راه و شهرسازی نیز در راستای بازدید از روند این پروژه‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این پروژه‌ها نیز پروژه‌های بزرگ و کوچک بسیاری نیز از ابتدای سال جاری به اتمام رسیدند که مهمترین آنها ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج بود.

استاندار کردستان ادامه داد: این سه پروژه در راستای توسعه و آبادانی کردستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه تا امروز نیز پیشرفت قابل توجهی داشته اند و اعتبارات مناسبی نیز به این پروژه‌ها تزریق شده است.

مرادنیا یادآور شد: طی دو سال اخیر حدود 900 میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن همدان - سنندج پرداخت شده و اخیرا نیز 500 میلیارد تومان دیگر به این پروژه تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: پروژه احداث جاده جدید سنندج - مریوان نیز از نظر اعتبارات هیچ مشکلی ندارد و هم در بودجه ملی ردیف اعتباری دارد و هم از دفتر مقام معظم رهبری اعتباری برای اتمام آن تخصیص داده شده است.

استاندار کردستان گفت: به جرات می‌توان گفت که این پروژه در حال حاضر تنها پروژه کشور است که 110 میلیارد تومان اعتبار نقدی دارد و هر زمانی که لازم باشد به پروژه تزریق می‌شود.

مرادنیا اظهار کرد: فرودگاه سقز نیز با توجه به پیشرفتی که در اجرای آن حاصل شده است بر اساس وعده‌ای که به مردم کردستان داده‌ایم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان سنندج راه آهن وزیر راه و شهرسازی میلیارد تومان راه آهن همدان فرودگاه سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • سنندج ،پایتخت دف جهان