Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امید هرندی امروز (دوشنبه) در این باره اظهار کرد: به دلیل بلاتکلیفی و نبود کمترین امکانات و حمایت نشدن از سوی مسئولان، تمرینات این تیم را تعطیل کردم.

هرندی افزود: کادر فنی و بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات را آغاز کردند اما به دلیل مهیا نبودن شرایط و نبود حتی حداقل‌ها برای تمرین، ادامه کار میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5062689

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال داماش گیلان رشت لیگ دسته یک ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر یوم الله 13 آبان هفته وحدت کرمانشاه گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • دستور استاندار قم برای احیای واحد‌های تعطیل و نیمه‌راکد