Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد سراسر نور حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، تن پیام فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

«بسم الله النور»
پیامبر اسلام صلوات‌الله علیه وآله:
«اعدل الناس من رضی للناس ما یرضی لنفسه و کره لهم ماکره لنفسه»
عادل‌ترین مردم کسی است که آنچه برای خود می‌پسندد برای مردم نیز بپسندد و آنچه برای خود روا نمی‌دارد برای آنان نیز روا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(نهج الفصاحه)


میلاد مسعود فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و صادق آل عبا (ع) خجسته و میمون باد. رسولی که با میلادش زمزمه‌های رهایی انسانیت از تحجر و خرافه، طنین‌انداز شد و با حضورش کاخ‌های ظلم و استکبار به هم لرزید و روشنایی امید در قلب بشریت تلألؤ یافت. او رسول مدارا و مهربانی و اخلاق بود. او برای تمام کردن «مکارم اخلاق» مبعوث شد.


پیامبری که جایگاه واقعی زنان را با بوسه بر دستان مبارک دخترش ترسیم نمود و دختران حجازی را از قعر خاک بر فراز افلاک رسانید. قهرمانی که در میان قهرمانان بزرگ تاریخ به حق در همه فضیلت‌ها و ارزش‌ها قهرمان است و در بین صاحبان رسالت‌های آسمانی موفق‌تر و ممتازتر و عالیقدرتر.

مشاور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور زنان و خانواده این میلاد سراسر نور، رحمت و سعادت را به تمامی جامعه ایثارگری اعم از زنان و دختران این خانواده بزرگ و نیز همکاران خدوم خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و امیدوار است که با توکل بر خداوند متعال و توسل بر ائمه اطهار در مقدس‌ترین نهاد که به نام شهدا مزین است در مسیر خدمت‌گزاری و رسیدگی به امور محوله هر چه استوارتر گام بردارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته وحدت امام صادق ع بنیاد شهید و امور ایثارگران امور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد

محسن خوشبین مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد بر تسریع در روند تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفای استان یزد تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر، ۴۳ نفر از ایثارگران مجموعه آبفا تاکنون تبدیل وضعیت شده اند که ۳۰ نفر مربوط به سال گذشته است.

او تعداد ایثارگران شرکت آبفای استان یزد را ۲۵۹ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد چهار نفر شهید، ۳۵ نفر جانباز و ۲ نفر آزاده می‌باشند.

مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مسئولان ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی مختلف به منظور حل موضوعات مرتبط با ایثارگران را مهم برشمرد و ادامه داد: بازدید از خانواده شهدای شرکت، برپایی غرفه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری همایش فرهنگی دختران و مادران، بازدید از ۱۵ خانواده شهید استان، برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق استان، برگزاری مراسم یادواره شهدای شرکت و برگزاری جلسات منسجم ایثارگران وزارت نیرو استان از جمله برنامه‌های فرهنگی این امور در سال گذشته است.

خوشبین با تاکید بر جلب مشارکت تمامی همکاران به ویژه معاونین و مدیران حوزه ستادی برای حل موضوعات ایثارگران شرکت و دیگر مراجعه کنندگان ایثارگر گفت: میزخدمت ایثارگران با حضور نمایندگان آبفای کشور و وزارت نیرو به منظور اتخاذ راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات ایثارگران برپا شد.

او با اشاره به اجرای تقویم برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی امور ایثارگران با رویکرد ارتقاء روحیه ایثارگری در سطح سازمان، گفت: برگزاری نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت ایام الله‌های سال به خصوص ۲۲ بهمن، روز قدس و هفته دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان شرکت، برگزاری اردو‌های زیارتی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و راهیان نور، ارسال کمک‌های معیشتی به مراسم اربعین، ارسال نیرو فنی و متخصص به قرارگاه وزارت نیرو جهت مراسم جهانی اربعین، بزرگداشت روز ۹ دی به همراه تقدیر از اولین شهید وزارت نیرو، غبارروبی آرامگاه شهدای گمنام و نام گذاری ۴۶ تاسیس شرکت به نام شهدا استان از دیگر اقدامات این امور است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد