Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک مدیر منطقه‌ای روز دوشنبه گفت: افراد مسلح در حمله به منطقه‌ای در غرب اتیوپی ۳۲ نفر را اعدام و بیش از ۲۰ خانه را آتش زدند.

به گفته این مدیر، این قتل‌ها روز یکشنبه توسط یک گروه مسلح به نام OLF Shane در منطقه غربی ولگا انجام شد که امروز ۳۲ تن از آن‌ها دفن شده و حدود ۷۰۰ تا ۷۵۰ نفر نیز از منطقه آواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از مسئولان، این خشونت‌ها در اتیوپی، از زمان نخست وزیر آبی احمد در سال ۲۰۱۸ که اجازه بازگشت به این کشور را یافت، آغاز شد. این خشونت‌های پراکنده بیشتر از سوی گروه‌های قومی بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله مسلحانه اخبار آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)

 مسابقات هیجان‌انگیز اتومبیل‌رانی در سریلانکا پس از انحراف یکی از اتومبیل‌ها و برخورد به تماشاگران، به فاجعه تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، در جریان مسابقات اتومبیل‌رانی که در منطقه مسکونی «دیاتالاوا» در سریلانکا برگزار شد، انحراف یکی از خودروها و ورود آن به داخل جمعیت حاضر در کنار پیست، به مرگ هفت نفر و مصدوم شدن دست کم ۲۱ تن منجر شد.

این منطقه در دل شهر قدیمی دیاتالاوا که پایگاه نظامی در آن قرار دارد، واقع شده است. بر اساس اعلام مقامات نظامی، در بین قربانیان این حادثه علاوه بر تماشاگران و یک دختر ۸ ساله، نام چهار مقام رسمی مسابقه نیز دیده می‌شود.

پلیس در رابطه با این حادثه دو راننده را بازداشت کرده اما جزئیاتی درباره شرایط آنها مخابره نشده است. پیست مسابقات نیز متعلق به ارتش و دانشکده افسری در اطراف آن دایر است. به گفته شاهدان عینی، پیش از انحراف این اتومبیل، یک خودروی دیگر در پیست واژگون شده و کنار پیست نیز هیچ حفاظی تعبیه نشده بود.

پنج نفر از قربانیان در محل حادثه جان باختند و دو تن دیگر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند. وضعیت چند تن از مصدومان حادثه نیز وخیم گزارش شده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ایسنا: قراردادی عجیب در فدراسیون اتومبیلرانی/ ضمانت ۲۴ میلیونی برای عواید میلیاردی! سیل در سریلانکا با 91 قربانی (عکس)

دیگر خبرها

  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)