Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:50:57 GMT

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۶۸۹

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی انتخاب شد

در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز استان که با حضور تمامی ۱۷ عضو مجمع برگزار شد هاشم صحراگرد، عباس امیری، پویا پارسا، رمضانعلی محمودی گلستانی، زینب علی محمدی، وحید نیک فرجام، امیراصفیا امینیان و سید امیرکلایی نامزد شده بودند که امیری، صحراگرد و علی محمدی پیش از رأی‌گیری انصراف دادند.

در این مراسم پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع انتخابی، محمودی گلستانی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از بازنشستگی کاظم مستحقی راد رییس پیشین هیات تنیس خراسان رضوی در ۲۲ مرداد ماه امسال رییس فدراسیون تنیس احمد کیفی را به عنوان سرپرست این هیات منصوب کرده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در نیمه نخست امسال دو رییس هیات ورزشی این استان با برگزاری مجمع فوق العاده از سمت خود برکنار شدند.

فرزاد فتاحی افزود: یکی از این افراد حدود یکسال و دیگری کمتر از دو سال مشغول کار بودند. 

وی ادامه داد: هر سال باید مجمع سالانه هیاتها برگزار و روسای هیاتها گزارش کار بدهند. در صورتی که روسای هیاتها نتوانند برنامه هاتی خود را اجرا کنند با درخواست اداره کل و فدراسیون می‌توان آنها را بازخواست و عزل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: روسای هیاتها نباید متکی به کمک اداره کل یا فدراسیون باشند بلکه باید از ظرفیت خیران و حامیان مالی برای حمایت از قهرمانان خود استفاده کنند.

برچسب‌ها تنیس روی میز مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز مشهد تنیس روی میز مشهد اخبار کنکور تنیس روی میز خراسان رضوی هیات تنیس رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده

«سید محمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ۴۵ نماینده در دور دوم انتخاب می‌شوند و تأثیر این ۴۵ نفر می‌تواند در ترکیب هیأت‌رییسه و کمیسیون‌های مجلس آینده، بسیار بالا و مهم باشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که این ۴۵ نفر انتخاب شوند؛ امکان انتخاب در دور دوم راحت‌تر است؛ البته در تهران برخلاف شهرستان‌ها ۱۶ نفر باید انتخاب شوند که تعداد قابل توجهی است.

حسینی گفت: معمولاً نمایندگان تهران تأثیر به سزایی در مجلس دارند چون کمتر درگیر کارهای روزمره هستند و از این منظر، بیشتر می‌توانند به مسائل کلان رسیدگی کنند.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: از این جهت، هر چه افراد کارآمدتر و با انگیزه‌تر انتخاب شوند، می‌توانند برای مجلس نقش مهم‌تری ایفا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6083304

دیگر خبرها

  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد