Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:23:01 GMT

شناسایی ۵۴۶ زن کارآفرین در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۹۶۹

شناسایی ۵۴۶ زن کارآفرین در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل امور زنان گیلان، از شناسایی ۵۴۶ زن کارآفرین در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بانوان موفق به ایجاد اشتغال برای حداقل سه نفر و حداکثر ۲۷۰ نفر شده اند.

زهرا یعقوب نژاد در حاشیه مراسم ملی تقدیر از بانوان برگزیده طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به راه اندازی سامانه انتخاب زنان کارآفرین با رای مردم توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اظهار کرد: در قالب اجرای طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» موفق به شناسایی زنان کارآفرین شهری و روستایی استان و تشکیل بانک اطلاعاتی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره طرح مذکور، تصریح کرد: استان گیلان در سه دوره اول، چهارم و پنجم طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» نماینده داشته و در دوره ششم نیز دو بانوی گیلانی توانستند جزو ۲۰ زن کارآفرین برتر کشور باشند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان، از شناسایی ۵۴۶ زن کارآفرین در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بانوان موفق به ایجاد اشتغال برای حداقل سه نفر و حداکثر ۲۷۰ نفر شده اند.

یعقوب نژاد، با بیان اینکه در هر دوره ۱۰ زن کارآفرین برتر شهری و ۱۰ زن کارآفرین برتر روستایی دارای بالاترین آرای مردمی معرفی و تجلیل می شوند، تصریح کرد: شاهد معرفی چهره های برتر کارآفرینی و دیده شدن بیش از پیش زنان فعال استان در بخش های اجتماعی و اقتصادی هستیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از «فاطمه دریساوی» از روستای هفت دغنان شهرستان رضوانشهر و «مهری فتح الهی» از شهر اسالم شهرستان تالش به عنوان دو بانوی گیلانی کارآفرین برتر کشور تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنان کارآفرین کارآفرین برتر زنان کارآفرین زن کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش هنرمند شاخص موسیقی: ساسان نوذری، هنرمند شاخص هنر‌های نمایشی: احمدرضا قربانی، هنرمند شاخص هنر‌های تصویری: حسن خمسه، هنرمند شاخص هنر‌های تجسمی: عبدالرحیم شاه حسینی، هنرمند شاخص آفرینش‌های ادبی: حیدر منصوری، هنرمند شاخص ادبیات پایداری: مونس عبدی زاده و هنرمند شاخص پژوهش هنر: علیرضا میرشکاری معرفی شدند.

همچنین در دو بخش ویژه تولید اثر با موضوع مقاومت و فلسطین به ترتیب محمدعلی نادری و حسین سبحانی برتر شناخته شدند.

در عرصه تولید آثار مردمی و جریان سازی هنر مردمی نیز صادق آزاد فر، برتر شناخته شد؛ و در نهایت عنوان و جایزه چهره برتر هنر انقلاب در سال ١۴٠٢ استان بوشهر به اکبر ابراهیمی نوازنده، آهنگ ساز و صدابردار تعلق گرفت.

دیگر خبرها

  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • آیا انتخاب غذا ژنتیکی است؟
  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران