Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر مهدی سیاهپوش پزشک جدید تیم فوتبال استقلال به مناسبت شروع کارش با این تیم، متنی را منتشر کرد که شرح زیر است:

امروز، روز مهم و عزیزی در زندگی من است. بدون شک پیوستن به کادر تیمی که همواره پای شکست‌هایش گریسته و با پیروزی‌هایش غرق در شادمانی شده‌ام، مهمترین افتخار تاریخ زندگی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من، مهدی سیاهپوش، پیش و بیش از آنکه، اعتبارم را از عنوان دکتری و تخصص ارتوپدی‌ام بگیرم، در هر شرایطی به استقلالی بودنم افتخار کرده و خواهم کرد.

این فرصت ارزشمند برای من غنیمتی بزرگ است و با وجود سنگینی بار این مسئولیت، با تمام وجود قدر این موهبت را خواهم دانست.

جا دارد از کادر حرفه‌ای و فوق العاده پزشکی سابق تیم بزرگ استقلال، و در راس آن‌ها از جناب آقای دکتر نوروزی عزیز قدردانی کنم. بدون شک، هیچ کس نمی‌تواند جایگاه والای این عزیزان را در تاریخ افتخارات تیم بزرگ استقلال انکار کند.

اما، تغییر و تحول در هر ساختاری، موافقین و مخالفینی خواهد داشت که اکثرا از روی حسن نیت و با هدف اعتلای جایگاه تیم ابراز نظر می‌کنند.

من با احترام به این اختلاف آرا، تمام تمرکز خود را در جهت انجام وظایف حرفه‌ای به کار خواهم گرفت و بسیار امیدوارم که بتوانم با انگیزه و انرژی فوق العاده‌ای که در وجودم احساس می‌کنم، نظر کادر فنی، بازیکنان و هواداران ارزشمند تیم بزرگ استقلال را جلب کنم.

مدیریت محترم باشگاه، امروز با حمایت از من و تیمم، از اعتبار و آبروی خود مایه گذاشته‌اند. به حرمت این اعتماد بزرگ، برای پاسداری از سلامت بازیکنان ارزشمند تیم محبوبم، فراتر از وظیفه خواهم جنگید.

من برای این امر خطیر آماده‌ام و حمایت شما هواداران ارزشمند، بزرگ‌ترین سرمایه من و تیمم، در استمرار مسیر پرافتخار گذشته و ساختن آینده‌ای پر افتخارتر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع:باشگاه استقلال

هومن جعفری کد خبر: 1079531 برچسب‌ها استقلال تهران مهدی سیاهپوش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی سیاهپوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان لیگ اعلام کرده بود در صورت تساوی تیم‌ها در امتیاز، برای قهرمانی تیمی بالاتر قرار خواهد گرفت که در بازی‌های رودررو نتایج بهتری گرفته باشد. همین فرمول برای قهرمانی باعث شده بود تا استقلال به غیر از یک امتیازی که بیشتر از پرسپولیس در جدول دارد، یک حاشیه امن یک امتیازی دیگر هم داشته باشد و در صورت تساوی در امتیازات این استقلال خواهد بود که قهرمان خواهد شد. استقلال در بازی‌های رودررو مقابل پرسپولیس، در بازی که میزبان بود به نتیجه تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت که پرسپولیس میزبان بود، دو تیم کار را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.

استقلالی‌ها فکر می‌کردند گل زده شان در زمین حریف باعث برتری آن‌ها در بازی رودررو مقابل پرسپولیس خواهد شد و در صورت تساوی در امتیازات، آبی‌ها قهرمان خواهند شد. با این حال سهیل مهدی شوک بزرگی به استقلالی‌ها وارد کرد و مدعی شد قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد و اگر تیم‌ها در تعداد امتیازات و همچنین بازی‌های رودررو مساوی باشند، تفاضل گل کلی تیم‌ها ملاک قهرمانی خواهد بود.

هرچند تفاضل گل استقلال هم فعلا بهتر از پرسپولیس است، ولی اختلاف دو گل بسیار شکننده خواهد بود و ممکن است آبی‌ها این برتری را در هفته‌های باقی مانده از دست بدهند. به این ترتیب با فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی، حاشیه امن یک امتیازی استقلالی‌ها پرید و در صورت تساوی در امتیازات، تفاضل گل بین پرسپولیس و استقلال قهرمان را مشخص خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • برای درمان بواسیر باید به چه موضوعاتی توجه کرد؟
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم