Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@06:13:06 GMT

دردسرهای کم بارشی پاییزی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۴۴۵۷

دردسرهای کم بارشی پاییزی در مازندران

سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: معمولا از ۱۵ شهریورماه انتظار بارش‌های پاییزه را در آسمان مازندران داریم اما آنچه که مهم بوده این است که پاییز دیررسی داشتیم.

وی با اشاره به هوای گرم پاییزه در آسمان مازندران، افزود: معمولا در طول سال انتظار سه تا پنج سامانه پربارش  همراه با هوای سرد را در مازندران داریم که از 15 آذر آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه می‌یابد که اظهارنظر در این زمینه خیلی زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: پاییز دیررسی داشتیم و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی نیز طی یک هفته تا 10 روز آینده نیز سامانه بارشی که آسمان مازندران را تحت تاثیر قرار دهد، نداریم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه پاییز فصلی است که انتظار بارش داریم و نیاز به بارندگی داریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه نیازهای آبی کشت پاییزه استان مازندران هنوز مرتفع نشد که این وضعیت خوب نیست.

رضوی یادآور شد: روزها در جاده‌های کناره شاهد مه غلیظ هستیم که نشان‌دهنده این است که شرایط برای بارندگی مهیا نیست.

وی با اعلام اینکه دست‌کم تا ۲۰ روز آینده بارندگی در آسمان مازندران نداریم و شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف هستیم، خاطرنشان کرد: باتوجه به نیاز آبی تاکید ما بر بحث مدیریت مصرف بوده که باید موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86034/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران آسمان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید تضمینی چغندرقند مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اعلام شورای قیمت‌گذاری قیمت خرید تضمینی چغندرقند بهاره و پاییزه با لحاظ هزینه حمل و نقل برای سال زراعی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ برای هر کیلوگرم چغندرقند بهاره با عیار ۱۶ درصد ۳۹۳۰تومان و برای هر کیلوگرم چغندرقند پاییزه با عیار ۱۵ درصد ۳۸۰۰ تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید گندم اعلام شد

همچنین در این مصوبه آمده است که به ازای هر تن چغندرقند بهاره و پاییزه، ۲ کیلوگرم قند یا شکر به نرخ ۳۰ هزار ریال و ۲۰ کیلوگرم تفاله خشک به نرخ ۱۲ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226883 برچسب‌ها قیمت کالا

دیگر خبرها

  • آسمان لرستان در انتظار رگبارهای بهاری
  • دردسرهای آلرژی در زیباترین فصل سال!
  • آسمان اردبیل صاف در برخی مناطق با رگبار پراکنده خواهد بود
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی/ورود سامانه بارشی به هرمزگان از فردا
  • ساخت دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پاییز تکمیل می‌شود
  • نرخ جدید خرید تضمینی چغندرقند بهاره و پاییزه اعلام شد
  • قیمت خرید تضمینی چغندرقند مشخص شد
  • قیمت خرید تضمینی چغندرقند اعلام شد
  • کشت پاییزه و انتظاری ۶۵۰۰ هکتار حبوبات در خراسان شمالی